Slavko Kukec - PiPi

10.03.2010., srijeda

Ne traži nepoznato

Nađeni Bog
( Antun Branko Šimić 1898-1925 )

Ne traži Boga mišlju; u praznini
u kojoj se misao, tamna sjenka, gubi
Uza te Bog je, uvijek u blizini,
U stvarima oko tebe, u zvuku i muku.

Bog ti je uvijek najbliži od svega
Diraš ga rukom, gledaš ga u boji neba
Bog ti se smiješi iz jednog dragog lica
i plaši te iz svake stvari: nema tajne

Ne pružaj miso u praznu daljinu
Uza te Bog je. Otvori sva čula:

na tebe svjetlost s ljetnog neba pljušti

Bog oko tebe sja treperi, miriše i šušti.



……………………

Sve nade polažem u pokušaj razumijevanja mojih nakana kada sam kao inspiraciju uzeo pjesmu A.B.Šimića – Nađeni Bog,
Ne želim ovdje hvaliti Šimića kao pjesnika jer u nakani da dokučim one najljepše hvale mogao bih lako pogriješiti stoga se uzdam i vjerujem da je Vaše znanje veće od moga pa mi nije potreba tražiti one jake riječi kojima bih opisao A.B. Šimića i njegove pjesme.
Isto tako bilo bi jednostavno smiješno izdvajati riječi i stihove koje se poklapaju sa stihovima u mojoj pjesmi, jer je i na prvi pogled sve jasno.
Jedino moje opravdanje pronalazim u činjenici da mi je namjera bila napisati pjesmu inspiriranu Šimićem kao velikim kritikom i pjesnikom a da bude aktualna sa komentarima i napisima u posljednje vrijeme…
Koliki je moj grijeh i koliko sam uspio u tome ili ne daj Bože upropastio ljepotu izvorne Šimićeve pjesme, nek presudi vrijeme i Vi za koje sam imao hrabrosti kroz Šimićeve stihove uputiti jednu drugačiju poruku nego li je njegova…

Osmijeh vam ostavljam…



Ne traži nepoznato
( Nađeni Bog - Antun Branko Šimić 1898-1925 )


Ne traži ljepotu svoje pjesme
s mišlju; u beskonačnoj praznini,
jer tamo se misao preljeva u dugi;
u tebi je pjesma, uvijek u blizini,
u stvarima oko tebe, u zvuku i muku.

Pjesma je u tebi, bliže no što misliš
u ruci, na vrh pera, u plavoj boji neba
ona se smiješi, plaće, u svakom je licu
stravična i nježna u njoj nema tajni.

Ne pružaj miso u neizrecive daljine
Pripada tebi, ona vodi tvoja čula:

Pjesma je svjetlost u očima ljudi
I kroz nju tvoj sjaj treperi, miriše i šušti.


...................................................................




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.