Slavko Kukec - PiPi

05.02.2010., petak

Melankolija

Oh, Vi nevidljivi što hodate nepoznatim stazama
posipanim vilinskim prahom, na kojima su koraci
baršunasto meki, poput plave mjesečeve paučine.
Pružam vam svoje dlanove na kojima nema magije,
i srce otvaram, da ga ispunite blještavilom zvijezda,
jer u njemu sada ječi samo obična svakodnevnica.
Ne znam što je to svjetlosni zagrljaj beskonačnosti,
niti koliko su uistinu meka krila leptirastih vila,
koliko traje putovanje do nedohvatnog horizonta?
Pronađite me u kutu plavičasto ispletene sfere,
gdje čučim ispod plašta nerazumljive providnosti,
i spasite me od putene ljubavi jedne obične žene,
ja bi kao i Vi udahnuo svemir i zagrlio cijeli svijet.

Oh, svi Vi romantičari što tiho i zaneseno šapućete,
uljuljani u beskraj vlastitog duševnog univerzuma;
vama koji ste bez suza u svom predivnom svijetu
a skrivate se, od nas koji rad` ljubavi zalud plačemo,
poklanjam ove stihove u kojima nema tragova sjaja,
jer ne mogu biti onaj koji u svojim noćnim snovima
hoda po rubu beskraja i razgovaram s vilenjacima.
U snovima vidim ljude pune razočaranja i nadanja,
i sebe vidim, gdje ljubim i žudim, smijem se i plačem.
U mom malenom srcu ne postoje veliki modri oceani
kristalnih istina, niti želja da se uzdignem iznad oblaka,
jao meni, kad usud mi je voljeti i ljubiti ispod Lipe,
dok vjetar iz daljine donosi miris kapljica jesenje kiše.

.........................................................................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.