Slavko Kukec - PiPi

05.07.2009., nedjelja

Pjesma za pokojnika

( Obožavanom Wiliamu Shakespearu )

Proklinjem te u stihu prvom,
da do posljednjega slova
ispisanog mojom rukom
veličati mogu poeziju tvoju!
I kako ne bi, kad mi noći duge
nisu iste ko kad dodirnuo sam
te korice začarane knjige.
Prije četiri stotine godina
pisalo je tintom jedno pero,
cijeli stih za penija nekoliko.
Dan za danom, godinama
da nahrani usta gladna,
pisao je sonet za sonetom.
U glavi mu ljubav, dug i zbrka
u ruci slabost gladnog trbuha
al` u peru misao mu oštra, britka.
Onomad mu slava ko sunce sjala,
poslije kiše, oblaka il` mjeseca,
više nalik iskri velikoga krijesa.
Čak su rekli; rukom su mu spretnom
upravljali sami crni vrazi,
ne vjerujem jer sam pročitao
stihove što napisati su mogli
samo čiste duše veliki bozi,
il` muze što dodirnuti srce mogu,
tako snažno da umrijeti se mora
il` umrijeti, il` za perom posegnuti,
posegnuti i u stihove pretočiti
ne bi li ti srce, bodež izdržalo,
bodež otupljeni za stihove slatke,
te stihove, rad` kojih ja te kunem.

...........................................................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.