Slavko Kukec - PiPi

04.07.2009., subota

L - sonet..."demon"

( GuidoCavalcanti u svom L – sonetu piše:prva strofa )

„O ružnoj stvari valja mi govoriti,
riječ(i) i rime u sonetu tratiti,
zato se kunem da ću točno shvatiti
tu nakanu i razumno je sporiti.“


Demon me želi na koljena baciti
jer sročih rime u želji zadiviti
te dvije tri duše oraspoložiti
pjevajući pjesme sve nas zabaviti.

Iz usta mojih rime istječu same;
Zar u kiselom vinu; tragam za spasom
te mi gutljaj ovaj kiselijim činiš?!

Ako pred svojom moći ne pocrveniš
i oči do zore ne okupaš rosom,
ja sam za te mrtav, a ti mrtav za me!
...................................................................
potaknut događajima na Webstilus

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.