Slavko Kukec - PiPi

20.04.2009., ponedjeljak

XXVI

Neka te ne vrijeđa moja šutnja,
jer nema u meni zlih namjera
i muk ovaj nije moja nevjera
već poradi tebe sva moja patnja.

Od očiju Božjih, žudnja me tjera
i dok pišem svaki dan je skitnja,
i želim da tvoje su mi ruke pratnja,
draga, Ti; zato si tišina pera.

Jednom kad budem ti pravi prijatelj
i kad ne bude crvenkastog sjaja
u stihu što sad je; samo mučitelj,

pisat ću pisma duga sadržaja,
o nadi da naći će me Spasitelj,
kako s tobom pijem šalicu čaja.



XXVII

Pustim li žudnju da većim sjajem sjaji
Muzom ću te zvati il` suzama kleti
al` pustit neću srce da te zataji,
stihom i rimom još više ću voljeti.

Grmjet će zemljom i nebom otkucaji
jer ljupkost tvoja može jako boljeti
kad u zao čas nestanu uzdisaji,
i dodirnu me ruke crne aveti.

Zašto onda da zovem tu ljubav ljudskom
Kad sjaj tih očiju pripada beskrajnom
a ljubav takva čini me očajnikom.

Zato ne zovi čežnju mojim imenom
pusti me da zovem se tihim pjesnikom
što piše sivo rukom svojom beskrvnom.


.....................................................................

Dragoj prijateljici....
.....................................................................


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.