Idiots are taking over.

petak, 29.08.2008.

Kao što sam obećala: Fotografije :)

Mislim da mi je ovo post sa najviše slika. Yeah! :)

Dok smo putovali na more (ponavljam iz prošlog posta – Novigrad u Istri, boravili od 18.7. do 28.7.) vrijeme mi je brže prošlo igranjem sa digitalcem smijeh Tko bi rekao da fotografije mogu tako dobro ispasti dok slikaš iz auta i još je tata dosta brzo vozio. Pa evo neke:
Image Hosted by ImageShack.us

Poslije se naoblačilo i volim slikati oblačno nebo:
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je jedna od fotografija dok smo se šetali…
Image Hosted by ImageShack.us

A sada slijedi taj „VELIČANSTVENI“ zalazak sunca! cerek
Image Hosted by ImageShack.us

Nebo tijekom zalaska
Image Hosted by ImageShack.us

More tijekom zalaska
Image Hosted by ImageShack.us

Gotovo je, nestalo sunce! :)
Image Hosted by ImageShack.us

Od Marijanovog i mog rođendana samo jedna fotografija. Na slici su samo Matea, Ivana i Karmen, ali bilo je i više ljudi, samo se mrze slikati puknucu
Pa evo njih tri: M, I, & K
Image Hosted by ImageShack.us

A nedavno smo moj susjed Anton i ja kod njega pravili slane kiflice, htio je da ga naučim kako se to pravi. Ajmeee, to je bio pravi doživljaj! rofl
Image Hosted by ImageShack.us

Malo zezancije s tijestom..smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Tijesto je spremno za dizanje:
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je veliki uspjeh, podići tijesto! cool
Image Hosted by ImageShack.us

Nismo imali ni pravog valjka rofl
Image Hosted by ImageShack.us

Ukrašavanje…
Image Hosted by ImageShack.us

Mmmmmm.. njami
Image Hosted by ImageShack.us


Posao uspješno završen! :)
Image Hosted by ImageShack.us

Anton je na putu da ostvari novi modni hit! rofl
Image Hosted by ImageShack.us

A ja mu u tome pokušavam biti konkurencija.. lud smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

I tako…to je sve ono što sam obećala.
Ljeto mi je baš zanimljivo bilo..upoznala sam toliko novih ljudi itd. Drago mi je da sam uspjela sve ono što sam htjela, upisala gimnaziju i srednju glazbenu i odlučila da ću svirati flautu, a i sestra mi je na faksu uspjela upisati ono što želi i to još bez plaćanjanaughty

Sada ću sa 2 srednje morati raditi kao konj pa mislim da mi je ovo zadnji post do zimskih praznika. Zbilja ću se morati posvetiti radu i za blog više neću imati toliko vremena. Meni je žao jer volim pisati postove, ali eto..no glavno mi je da blog ne zatvaram! Ne želim samo tako „baciti“ 74 posta :)

Pozdrav do sljedećeg posta koji će biti ne znam kad…mah

29.08.2008. u 17:56 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga:
A što da kažem? U postovima opisujem doživljaje i razmišljanja koja želim podijeliti s vama, trudeći se da vam to što bolje i više približim..

MSN:
slavitza@hotmail.com

Opis mene:
Živim u Novoj Gradiški. Najviše pažnje posvećujem glazbi, dakle sviranju i slušanju, a najviše uživam u grungeu. Ovo je moja slika, iako je malo..čudna. :)
Image Hosted by ImageShack.us

Blogovi koje čitam:

Matea
IFa
Tena
Davor
Madey
Niniane
Khalleb
Velik
Jam
Roberta
Andy
Valchy
Grunge-Sound-Man

No dark sarcasam in the classrooom, teacher live them kids alone.

Despite all my rage I am still just a rat in a cage.

Always learn from history to be sure you make the same mistakes again.

Love has come to stay in all the way, it's gonna stay forever and every day.

You’re my friend, I will defend and if we change well I love you anyway.

Obsession can be hell from which you'll never be free.

I think I'm dumb, or maybe just happy. Think I'm just happy.

Image Hosted by ImageShack.us