ČETVRTI LISTOPAD



Moja poetska odrednica
niz nebitnih razloga
ljubav prema tebi
strah od smrti
užitak u stvaranju

pusti me da smislim strategiju
za ovo preživljavanje
možda za tvoj rođendan
i budemo zajedno
bit ću dobra dajem obećanje

a dvije ulice dalje
mokra i u mrvicama boli
vrištim
kajem se
plačem

Bože to su prve ozbiljne riječi
o meni kao žrtvi
propust sudbine
možda nepravda

napuštena prevarena
spremna na odricanje
i prepuna vjere u tvoju ljubav
miljama miljama daleko
koja te kombinacija smiruje
ti i ona prva ili sedma
vraćam se na na tvoju svaku izgovorenu riječ
koliko praznog hoda

a zašto me nisi upitao ništa baš ništa
a voliš dvije žene istovremeno
tražim pravdu za sebe
za nju

kakva bigamija uperena protiv moga srca
volim te mržnjom svojih šest godina strasti
i pogledom zahvali svakom mom koraku
budi sretan što sam živa

tko kome može zamjeriti
večer odmiče
ja u Zelini
a ti mi kao nekad ljubiš lice

kakva strast
taj si onaj kojem ne želim ništa zamjeriti
nije pravedno
već odlaziš

a možda za tvoj sljedeći rođendan
budemo opet zajedno no bez obećanja
ne želim ga od tebe
ne privlačim li te još kao nekada
već šesti dan mijenjam posteljinu
potpuno je mokra
što li to perem i bacam sa sebe
gdje je ručnik

prepoznat ću te po tvom mirisu
siguran trag koji slijedim godinama
potpuno iscrpljena
no i dalje pouzdano vjerna svome njuhu

prepoznajem te po kosi
i načinu po kojem je pramen počešljan
onako nemarno malo i sijed
idu godine

prolazim prstima po tvojoj bradi
usnama
jesu li to uopće moji prsti
za koju godinu

možda opet za tvoj rođendan
a možda te u mojim godišnjim dobima
više neće biti
kada ti je uistinu rođendan



utorak, 10.07.2007. u 15:37 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Slavica Šarović

Dugogodišnja urednica i voditeljica
Radio Martina
Osim glazbenog i voditeljskog dijela
već 8 godina uspješno vodi veoma
slušanu emisiju '' PROFESIJA ŽENA''
Slavica Šarović je i pokretač prve radio
sapunice '' TREŠNJIN CVIJET''

Prije par mjeseci izdala je prvu
zbirku pjesama pod nazivom
Četvrtoga listopada
i Cd pod istim nazivom.

Svi zainteresirani mogu se javiti
direktno na broj mobitela
091/5212-872

Cijena zbirke je 50 kn
A cd-a 60 kn

Na cd-u pjesme govori
Kostadinka Velkovska dramska umjetnica

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters









Poezija Slavice Šarović