DOBRO SAM


Znak šest
pojavljuje se dvadeset šest puta
na samom početku
imam osnove za nešto
više od pukog nagađanja

ovaj par brojeva susreće se često
ali ne samo na papiru
iako je posrijedi kratki kriptogram
napravila sam veliki korak naprijed

uspraviti se treba
ne razabirem lik
koji me budi
nisam nitko
prevarena sam
neljubljena
zacijelo ćutiš kako drhtim

krik muka ne da mi počinka
približava mi se nejasan osvit svijesti
bezvoljno trpim tuđu bol
imamo zrno istine


jesi li ikada primijetio
koji ulični natpis
ponad vrata trgovina
najviše privlači tvoju pažnju

ljekarne Jagatić
kemija je ta
koja ti pokreće utrobu
u čežnji

a tvoje nečisto tijelo
bez zaštitnog je omotača
prirodno porijeklo
ne sadrži konzervans

i treba li što znati
prije uzimanja proizvoda
a što ako ga uzmemo previše
ili ga možda zaboravimo

tu sam
kružim pogledom po sobi
stojim na rubu ponora
zavirujem u bezdan
otvor u koji se bacam

nevidljivo se pomiče
strast stremljenja na rubu ponora
jao dobro sam
itekako sam dobro



utorak, 24.04.2007. u 18:32 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Slavica Šarović

Dugogodišnja urednica i voditeljica
Radio Martina
Osim glazbenog i voditeljskog dijela
već 8 godina uspješno vodi veoma
slušanu emisiju '' PROFESIJA ŽENA''
Slavica Šarović je i pokretač prve radio
sapunice '' TREŠNJIN CVIJET''

Prije par mjeseci izdala je prvu
zbirku pjesama pod nazivom
Četvrtoga listopada
i Cd pod istim nazivom.

Svi zainteresirani mogu se javiti
direktno na broj mobitela
091/5212-872

Cijena zbirke je 50 kn
A cd-a 60 kn

Na cd-u pjesme govori
Kostadinka Velkovska dramska umjetnica

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters









Poezija Slavice Šarović