SOK OD BRESKVE

Točim ti sok od breskve
to nikada ne odbijaš
sjeo si
strpljivo čitaš cijeli članak

a ja pratim
svaki tvoj nagib glave
i uživam
sviđa mi se svaka pojedina riječ

ali najviše
zadnji ulomak
koji ovako završava
savršeno ti pristaje žena do tebe

ruku na srce
odlično radi sokove
a ujedno
s tobom koordinira i planira

jer tko može
u našem omiljenom samoposluživanju
u najvećem broju slučajeva
osjetiti životne užitke nepca

tvoga naravno
a da potom
provede tako malo vremena s tobom
a uvijek teatralno najavljuje

svoj proglas
iznenada uživamo
dosta
sve može čekati

moramo opet biti zajedno
pakiramo se i odlazimo
i nema onog što bi nas spriječilo
jesi li ponio križaljke

sok od breskve
i hladno pjenušavo piće
dolina sunca
jašemo po pustinji

vozimo se u poštanskoj kočiji
sunčamo se
zaokupljen si brisanjem kose velikim ručnikom
uz Božju volju

nitko više neće za tebe više biti
tako savršen kao ja
trenutak se izbora
tvoga bliži


buka gromoglasna
mješavina zvukova u nizu
od zaprepaštenja
do divljenja

do zavisti
primičeš mi se
vrlo blizu
pljesak je trajao cijelu vječnost

reci konačno tih nekoliko riječi kao
svojom nazočnošću
ne ukazujem čast vama
već njoj i njezinom snu

podižeš moju ruku
prebrzo otkucava mi bilo
nadam se da ću preživjeti
spona između mene i tebe
odolijeva vječnosti

iskapi svoju čašu soka
u svakom životu postoji jedan sastojak
nikada ga nisam vidjela
nikada dodir s njim imala

možda se zove svjetlost duša oganj
opasno sam svjesna
da ga imaš
ne znaš se nositi s njim

jer uvijek iznova doživljavaš poraz
proročanstvo tog neuspjeha
oživi ponovo svoj posrnuli duh
moja te ruka čeka

ispružena je prema tebi
oko tvojih plavih očiju
omekšale su bore
na mjestu smo gdje svatko sanja

povedi me
nisi me odbacio
zvuči mi poznato
vjetar otpušta cvijeće


utorak, 03.04.2007. u 07:07 ][ 7 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Slavica Šarović

Dugogodišnja urednica i voditeljica
Radio Martina
Osim glazbenog i voditeljskog dijela
već 8 godina uspješno vodi veoma
slušanu emisiju '' PROFESIJA ŽENA''
Slavica Šarović je i pokretač prve radio
sapunice '' TREŠNJIN CVIJET''

Prije par mjeseci izdala je prvu
zbirku pjesama pod nazivom
Četvrtoga listopada
i Cd pod istim nazivom.

Svi zainteresirani mogu se javiti
direktno na broj mobitela
091/5212-872

Cijena zbirke je 50 kn
A cd-a 60 kn

Na cd-u pjesme govori
Kostadinka Velkovska dramska umjetnica

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters









Poezija Slavice Šarović