MIRIM SE

Lebdim između sumnje i nade
ne znajući ustvari na čemu sam
poklonica sam Dijanina
koju poslušno slijedi rulja lovačkih pasa

obećajem sebi
imat ću sto zabava
gdje mi ona mlada gospodična zbilja svojski napreduje
istina Bog malen perivoj s vijugavim putevima

vodičima kroz travnjak
na kojem je zasađeno nekoliko brezovih stabala
donosi mi radost
laska mi

ti cjelovi kao da sam znala
sramota su tvoje nevjere
ostaje i na meni jer smo ista krv
i isto ime

a onda
tko zna
hoće li nam škoditi kretanje
u zamagljenom prostoru

i koliko puta može čovjek doživjeti neuspjeh
prije nego li odluči da više nikada i ne pokuša
teško je prihvatiti tu osudu
pa ipak to posebno

nešto nevidljivo
u svakome od nas
jest ono što priječi
da naš položaj postane još beznatniji

sve dok dišemo
ti i ja skupa – razumije se
hajdemo otključati vrata
te zatvorske sobe

i prepustiti se životu
koji uopće i nije život
ozbiljno misliš da se ne možemo spasiti
ne želiš se razočarati zbog loših rezultata

ti i ja ne tragamo za zlatom ili srebrom
već za ključem koji otključava
vrata naše zatvorene sobe
koji će nas osloboditi iz pakla

naše nesreće
zbog čega je to tako
zar nismo stvoreni na Božju priliku
kako da zaniječem tvoj lik


jesmo li se umorili od toga što nismo uspjeli
i zbog toliko suprotnosti morali smo predvidjeti
kako nam neizbježno slijedi kraj
još uvijek se mogu zacrvenjeti a i smijati

i dalje vrebam na skupljanju svih sretnika
koji predstavljaju sićušan dio lutki ovog svijeta
i drže se scenarija mudrih i otužnih mučenika
i tako dopuštam sama sebi da se utapam u moru boli

i dozvoljavam da moja istinska moć oslabi
i da dalje lutam kroz godine koje su mogle biti najbolje
jesam li ovdje bez ikakvog razloga
učini me sretnom – NEGIRAJ TO


subota, 17.03.2007. u 07:07 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Slavica Šarović

Dugogodišnja urednica i voditeljica
Radio Martina
Osim glazbenog i voditeljskog dijela
već 8 godina uspješno vodi veoma
slušanu emisiju '' PROFESIJA ŽENA''
Slavica Šarović je i pokretač prve radio
sapunice '' TREŠNJIN CVIJET''

Prije par mjeseci izdala je prvu
zbirku pjesama pod nazivom
Četvrtoga listopada
i Cd pod istim nazivom.

Svi zainteresirani mogu se javiti
direktno na broj mobitela
091/5212-872

Cijena zbirke je 50 kn
A cd-a 60 kn

Na cd-u pjesme govori
Kostadinka Velkovska dramska umjetnica

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters









Poezija Slavice Šarović