BLAGO RAZOČARANJE

U dva je paketa prikazano
deset naslova moje dvojbe i poraza

a najveći interes
par narkomana godinama zapletenih
u potjerama
nesporazumima
i otetim sjećanjima

a sve vremenski stavljeno
u jednu jedinu dugu noć
kod mene ništa osobito uspješno
ne polazi za rukom

razlog je taj što konstrukcija
i analiza
moga života
zahtijeva više sjećanja

i tako ostajem stiješnjena i ograničena
u dvogodišnjem formatu
ne pitaj kako
ne želim znati


tjeskoba se ušuljala u mene
onoga trenutka kada sam prihvatila
da sam prevarena

jer minijature iz života
scenarij su filma koji živim
robujem društvenim klišejima
i ne mogu ti oprostiti

ne vraćaj se
bit ćeš žrtva
neminovnog nasilja

bol mi ublažava činjenica
da ćeš se sljedećeg dana
ipak javiti
na telefon koji zvoni

moja providnost
naš odraz a u njemu mudrost
glasno ispuštaš zrak kroz nosnice
odaješ muškarca
koji je u nasljedstvo dobio ženu

glasno izgovaram brojalicu
pojedi taj preostali sir
moja buduća sućut

prije odlaska na spavanje
odloži knjigu o Božjoj pravdi
jer sveti je Juda Tadej
zaštitnik nemoćnih
pomoli se


utorak, 27.03.2007. u 15:45 ][ 7 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Slavica Šarović

Dugogodišnja urednica i voditeljica
Radio Martina
Osim glazbenog i voditeljskog dijela
već 8 godina uspješno vodi veoma
slušanu emisiju '' PROFESIJA ŽENA''
Slavica Šarović je i pokretač prve radio
sapunice '' TREŠNJIN CVIJET''

Prije par mjeseci izdala je prvu
zbirku pjesama pod nazivom
Četvrtoga listopada
i Cd pod istim nazivom.

Svi zainteresirani mogu se javiti
direktno na broj mobitela
091/5212-872

Cijena zbirke je 50 kn
A cd-a 60 kn

Na cd-u pjesme govori
Kostadinka Velkovska dramska umjetnica

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters









Poezija Slavice Šarović