ponedjeljak, 25.08.2014.

ŠUTNJA

U zlatno doba bloga u jednom postu napisala sam ovo:

.Večeras sam sebe uhvatila kako pričam ko drobilica, tristo riječi u sekundi, ..........jer.........jer sam bila u čudnoj situaciji..........nijesam bila na svom terenu.........ja koja inače najčešće slušam druge izgovorila sam mali miljon riječi s brda s dola.

Događa li vam se da svoju nesigurnost ili što li je to već pretočite u bujicu a kasnije se smijete i čudite sami sebi???

Sakrivamo li se mi ponekad iza riječi, ne događa mi se to baš često ali eto večeras sam drobila, drobila i drobila

A danas , danas bi opet drobila, drobila, drobila................ma ne ide.

Nije da mi se nešto specijalno događa u životu ali nekako sam umorna.

Umorna od posla, jedva čekam pensiju, ma što ko o njoj mislio, ali još su barem 4 godine do nje.

Umorna od familje, znam, kunem se u familju a sad sam od njih umorna, trebo bi mi koji dan samoće, onda bi ih vjerovatno izljubila svakog pojedinačno ali sad..................

Umorna od prijatelja, inače ih mogu slušat, smijat se i plakat s njima ali ove dane ..............

Umorna od poznanika, dobrih poznanika koji misle da smo prijatelji, a nismo i nikad nećemo bit.

Umorna od bloga i gluposti ko je na naslovnici, ko na kojoj listi, ko ima komentar dana ili kako se već zove.

Umorna od razno raznih objašnjavanja, imam osjećaj što više objašnjavam ljudi manje čuju, tj. ne čuju jer već su stvorili svoje mišljenje i ni makac, ko kad oćeš pomaknit tovara a on neće pa neće.

Umorna od osvetoljubivih ljudi , ljudi koji mi se poslije uvreda usuđuju obratit ko da ne znaju da se radi o njima.

Umorna od malih jadnih ljudi koji misle da ismijavaju mene, ili nekoga drugoga, a nijesu svijesni da ismijavaju sebe.

Umorna od sebe koja ih žalim, a žalim ih.

I sad blejim u ekran , mozak mi radi sto na sat , ćela bi drobit, drobit, drobit ali ne ide, samo prsti lete po tipkovnici a ja mučim.

Žo mi je što se ne mogu sjetit ko je neki dan napiso , ustvari znam white lilith i fala joj na ovome od srca :
ali zato misli................ ne šute.

.. ne šute.

| 16:35 | napiši što misliš (15) | tiskaj | spremi