srijeda, 30.07.2014.

PRIGOVARANJA

Mi smo nacija kukanja i majstori prigovaranja.
Obožavamo, ma svršavamo kad kažemo:
- ne vaja nam sezona, podbacila
-ne vaja nam država, katastrofa
-nemamo što jesti, ljudi kopaju po kontejnerima
da dalje ne nabrajam , da ne odužim ko žvakalicu.

Da bi sezona bila dobra trebaju je odradit pametni i sposobni ljudi,
da država funkcionira trebaju je vodit pametni i sposobni ljudi,
da ljudi ne gladuju i kopaju po kontejnerima opet trebaju pametni, sposobni , dobri , suosjećajni ljudi.

Pa ljudi moji đe su ti ljudi, je smo to mi koji se krijemo iza ovih škatula, je su to oni što sad sjede neđe na kafama, oni što prigovaraju, oni što sjede u saborskim klupama, oni što vode državne firme.............

Malo je ljudi koji znaju što, kako,zašto etc,etc, ali pameti im ne fali za prigovarat i reć što ne vaja, pa molim ako kažeš da nešto ne vaja reci kako vaja, e tu je već problem.

Nama je vazda boje u susjednom dvorištu, sve su zemlje boje od naše, drugi ljudi su boji od nas, trava je zelenija, more je modrije.
I ja sad pitam ko je za to kriv, ko to živi u ovoj našoj državi, ko nam to odgaja djecu, kakvi smo to mi.

Dogodi li se u mom Gradu bilo što novinari se raspišu na sva zvona, je ste ikad pročitali da je kafa u Veneciji skupa, naravno da nijeste, ko može poć u Veneciju pođe, ko može tamo popit kafu popije, ko može objedovat objeduje................i u čemu je onda problem moga Grada................jer se neko sjetio da bi on u 8-om mjesecu odmaro na Stradunu, ma nemoj i ja bi u 8-om u Veneciju pa ne može išla sam kad sam mogla, kad je takujin(novčanik) do zeleno svjetlo.

Svi se raspisali kako je sezona podbacila, ma nemojte, a što ste učinili da ne podbaci, da su pravi ljudi na pravim mjestima ne bi podbacila, maknite one koji kukaju, žale se, nemaju pojma o turizmu, rade da rade, nemaju viziju i dovedite odvažne , pametne i hrabre.

Država nam je točno taka kakvi smo mi, jalni...........da jalni.............ako neko malo iskoči udari ga po glavi, ako ima bolje auto, kuću ili ne daj blože neđe ljetuje , zimuje lopov je garant, jer većina još uvijek živi neki drugi san................većina ne može shvatit da se i u našoj državi uz trud, znanje, predanost i rad, rad i samo rad može , doduše uz preskakanje nekih prepreka kojih u uređenim državama nema može uspjet.

Znam što i o čemu govorim jer imam odličan primjer u svojoj neposrednoj blizini .

P.S. Molim bez komentara o SDP-u, HDZ-u, etc.etc., privatizaciji , Sanaderu, Merzelici i inima, pisala sam o nama, našim prigovaranjima, ljubomorama, što mi možemo učinit.

| 15:30 | napiši što misliš (48) | tiskaj | spremi