Mislim, dakle postojim

petak, 19.05.2006.

Zdravo ljudiiiiii

Evo budući da sam se nej oko pet i pol meseci javljal...sad sam si konačno zel cajta i počel opet voditi dnevnik...čuda toga se dogodilo..tolko kaj se i ne sjećam...pa bum izdvojil zadnje dva tjedna...v ponedeljak sam se još malo pripremal za natjecanje za državno za geografiju a v utorak ujutro smo krenul...super nam je bilo dok...ali naravno...neko uvek mora se zajebati..bila je to neka profa s vž koja neje mogla držati jezičinu za zubima i stalno je klafrala...al sve u sve je bilo supač.Test je bil fakat za razmišljanje i baš za pametne tak da sam gfa naravno pal :)...a dobro rešil sam 80%testa al sam sikak bil 8 (ja sam inače razočaran).Inače ovim putem pozdravljam Ivanu, Mašu, Tomislava i Katju s kojima sam tamo najviše komuniciral.Nesam spomenul svoju dragu komisiju koja je falabogu bila naaaaaajgluplja koju je itko imal tak da je najviše bodova bilo 17 (samo dvojica) a ja sam dobil 13 ;) (mrzim grofelnikaaaaaaa)
Inače moj frend je bil 3(Tihomir...fakat inteligentan tip, prošle godine je bil prvi) a ovaj drugi je bil 7 (VišeEvo tu je jednba slika s natjecanja de smo ja i Tihomir a v pozadini se lepo vidi SRBIJA
I izdvojil bi još današnji dan koji je takođerrrr odlično prešel...Nesam išel na koncert (koji je btw. bil obavezan) neg smo lepo Mojca, Damjana, Dino i ja otišli v Paladin...i fakat mi se splatilo...posle sam se s nekim upoznal i baš me zanima kaj bu dalje...sutra se opet javljamkiss

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nekaj o meni...

  • Image Hosted by ImageShack.us
    Ime i prezime: Mario Novak
    Mjesto stanovanja: Zasadbreg
    Škola: Gimnazija 1b
    Braća i sestre: sestra Sanja i brat Milan (blizanac)
    Naj pjesma: U ljubav vjere nemam

Linkovi koje najčešće koristim



E tu je moj foto album

Za sve i svašta