Mislim, dakle postojim

petak, 09.12.2005.

Hellooo peopleeeee

Inače sam ovoga posta već napisal al mi se se zbrisalooooo pa ga pišem ponovnooooo....
Inače jedva čekam praznikeee
Škola je pre kraju a meni je jedino žal kaj sam nebudem 3 tjedne videl s frendaj s razreda.Kad smo kod razreda moram reči da sa mi si super i da mi je ve opće nej žal kaj sam se upisal v gimku....stvarno se s semaj super razmimmm.
No nekoji baš tak ne misliju o meni.....mene su vam prozvalim najdvoličnijim v razredu.....jep mene
I onda mi mama još doma veli....no pa kaj ve...ti nesi dvoličen mario...ne.. ti si četveroličen.
Vidite da nemaju ljudi baš nekaj poziotivnoga o meni reči. A stvarno..ja sam takšen jadniok...mislim ja se moram v petek vučiti, i to za njemački jer sutra pišem...piz.... biiip
tak držite mi fige...i ajde bye
tu sam vam stavil slike od lepe brene i cece i njihove meni omiljene pesme

Image Hosted by ImageShack.us
Ceca

Image Hosted by ImageShack.us
Lepa brena

Image Hosted by ImageShack.us
Evo a tu sam vam ja....to me seka slikala

- 19:21 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nekaj o meni...

  • Image Hosted by ImageShack.us
    Ime i prezime: Mario Novak
    Mjesto stanovanja: Zasadbreg
    Škola: Gimnazija 1b
    Braća i sestre: sestra Sanja i brat Milan (blizanac)
    Naj pjesma: U ljubav vjere nemam

Linkovi koje najčešće koristim



E tu je moj foto album

Za sve i svašta