Mislim, dakle postojim

četvrtak, 20.10.2005.

I nakon dugo vremena...nikaj novoga

Tak ljudi nesam se javil neznam od da pa evo da nekaj napiše.Bil sam opet na vjenčanju v prošlu subotu bratićui njegovi ženski Matrini. (Martina i Martin)i bilo mi je super fešta za pet muzika super jesti još bolje pijača isto al konobari.Onu miru bi ja zgazil tam na licu mesta.Prvo mi je hurma donesla pokvorjenoga gustoga soka od marelici.I ja još velim ono "daj fuj ovo kaj da je od gnilih marelici naprovleno" a si mi se smejejo.Spijem jo več pol čaše pa velim "dajte ljudi ov sok stvarno ne vala"i onda je moja čaša išla po celome stolu i utvrdili smo da je pokvorjeni.Pa jebate smrdel je tak ka bi te moglo na rit hititi.FFFFFFFUJ. I mi joj velimo da nek dnese novoga jer tej ne vala a onda dnese donese novoga i veli " da čujte djeco ja sam kušala taj sok i on je u redu, to je sok od 100% voća bez šećera" i ve kao svi mi smo glupi a ona pametna.A fala bogu kaj sam ja već pol čaše spil.Onda sljedi.Čuvali smo mjesta prek mene moji sestrični i njezinome dečku a odma pored je sedela barica.i ja sam se došel spominat k njoj i sednem se na te stolce.I v tome času dojdeju nekši umišljeni par s Zagreba i dojde Mira (ona prokleta konobarica) i veli "dečko ne sediš ti na onim stolcima?" a jo pa je al čuvam sestrični i njezinome dečku" o ona je dišla nekam i vrnula se i veli daj tu budu si ovi sedli ti odi tam.A ja velim "pa nejdem"i hurma me doslovno hitila s stolca. Pi.ka.I te smo išli na gostuvaje v Podturen i tam sam skoro dušu spustil kak mi je slabo bilo od prokletoga soka.Tolko o vjenčanju.
Dogodilo se čuda toga al neznam kaj da još napišem osim kaj se denes dogodilo.Den je počel odlično al završil katastofalno.Prvo smo meli latinski i majmun neje otpiral neg je sam gledal imena i koje mu se najviše dopadalo to jepital.Blago njoj ve se rešila.J a razmišljam da se javim drugi put al nema šanse kak god da se navčim se ja nej vupal javiti.Onda geografija pisali smo testa i ispravil je jedno 14 testova od koji 6 - 7 jedinica užas.Ja imam feeling da sam dobro napisal pa se nadam petici.Nadam se da nebu našel nikšu grešku.Onda matematika ništ posebnoga.Dosadno kak i se kaj ima veze s matkom.To smo meli blok sat.I onda blok sat s informatike.Pod odmorom je došla ravnateljica s nekšom s ministarstva kaj smo se ji predstavili i kak jo nesam videl ravnateljicu sam ju slučajnu buknul.Al fakat ne namjerno.Je i super mi je bilo kaj sam dobil 5 s informatike.To mi je bila utjeha.Inače neke frendice s razreda su me jako povredile koje nebi ve tu spominjal.Tolko za denes .Mislim da je dosta
bye
Image Hosted by ImageShack.us
ja i moja seka

Image Hosted by ImageShack.us
evo slika od mojce damjane i fičija

- 19:54 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nekaj o meni...

  • Image Hosted by ImageShack.us
    Ime i prezime: Mario Novak
    Mjesto stanovanja: Zasadbreg
    Škola: Gimnazija 1b
    Braća i sestre: sestra Sanja i brat Milan (blizanac)
    Naj pjesma: U ljubav vjere nemam

Linkovi koje najčešće koristim



E tu je moj foto album

Za sve i svašta