html> .........ovo je bez naslova.... - welcome in my crazy world - Blog.hr
< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeP/NoP

by *plawushadizz*

...about me...

*NINA

*8.d

*05.06.1995.

*NAJ FILM:HIGH SCHOOL MUSICAL 1,2,3,KRALJEVIC I JA,PEPELJUGA(u kojoj glumi hilary duff i chad michael murray)

*SLUSAM SVE I SVASTA...HEHE..




...moje slike...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

...linkichi...

...Dragana...
...Moj razred...
...Musa...
...Franciska...
...Marija i Sara...

...slikice...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

31.05.2009.

.........ovo je bez naslova....

od zadnjeg posta dogodilo se puno toga.....lijepoga...
hehe...prošli vikend sam bila na vjenčanju...bilo je super...
iako su me noge zabolile od onih štiklica....
stavila sam si i nokte.....
i tri sata sjedila u frizerskom salonu...zbog frizure.....
to bi bilo to.....
za par dana kraj školske godine...a prije toga moj ročkas....
šteta što neće biti jedna osoba tu tada....ali jbg.....
jedva čekam kraj škole....
i onda uživancija....
idem na more....
i necu se nikada vratit...
hehe...
da bar....
malo puno ču se sunčati pa ču se vratiti....
do sljedečega posta....
bye bye.....

zaboravila sam komentirati onog komada što je pobijedio na eurosongu.....
pjesma je super...a tek aleksandar...
hehe.....

pozzz svima.....
a najveći s pusom jednoj osobi.....

- 16:54 - OsTaVi TrAg...SaMo→(25) - Na PaPiRu - PeRmAlInK

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.