html> ....malo porukica.... - welcome in my crazy world - Blog.hr
< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeP/NoP

by *plawushadizz*

...about me...

*NINA

*8.d

*05.06.1995.

*NAJ FILM:HIGH SCHOOL MUSICAL 1,2,3,KRALJEVIC I JA,PEPELJUGA(u kojoj glumi hilary duff i chad michael murray)

*SLUSAM SVE I SVASTA...HEHE..




...moje slike...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

...linkichi...

...Dragana...
...Moj razred...
...Musa...
...Franciska...
...Marija i Sara...

...slikice...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

22.12.2008.

....malo porukica....

hrvatskaovo nije post....tu cu napisati par porukica.....hrvatska


*ŠTO DA TI DARUJEM ZA BOŽIĆ? NOVAC? AUTO?
PRIJATELJSTVO? ZA PRVE DVIJE ŽELJE PIŠI DJEDU BOŽIČNJAKU A ZADNJU TI POKLANJAM JA!

*JEDNA PAHULJICA PADA ZA TEBE MALA JE ALI
PREPUNA ŽELJA ZA NOVU GODINU. NEKA TI
DONESE NAJLJEPŠE TRENUTKE OVOGA SVIJETA!

*TELEFON TI ZVONI , JA TE BUDIM , TAKO SI DALEKO
OD MENE , A TAKO TE VOLIM. ZA TVOJIM POLJUPCEM
PATIM , ALI TEBE NEMA I SAMO ZVONIM.

*SAMO JOŠ NOĆAS OSTANI TU , ZAGRLI ME NJEŽNO ,
KAO U SNU , SAMO JOŠ NOĆAS RUKU MI DAJ I
TIHO ŠAPNI MI DA HOČEŠ SA MNOM U RAJ.

*KAD POSLJEDNJA LATICA MOJE MLADOSTI UVENE ,
KAD TRULI ŽIVOT POSTANE SMRT , HOĆE LI ITKO
REĆI DA JE VOLIO BAŠ MENE ILI ĆE BOG I TAD
BITI ŠKRT.

*LJUBAV JE KAO ŠAHOVSKA PLOČA NA KOJOJ JEDNIM
POTEZOM MOŽEŠ IZGUBITI SVE!!

*LJEPOTA JE PROLAZNA , ŽIVOT KRATKO TRAJE , SVE
ŠTO IMAM MOJE TI SRCE DAJE. UZMI MOJU LJUBAV JER
ZNAM SAMO JEDNO: NIŠTA NA OVOM SVIJETU NIJE KAO TI VRIJEDNO.

*ŽIVOT SE NE MJERI BROJEM UDISAJA , NEGO BROJEM
TRENUTAKA OD KOJIH TI ZASTAJE DAH.


....to bi bilo to.....smijete si uzeti porukice.....
nadam se da vam se sviđaju...
pozzzzzzzzzzz
winkwavemahhrvatska

- 13:40 - OsTaVi TrAg...SaMo→(5) - Na PaPiRu - PeRmAlInK

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.