Design by:Poison Angel

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MySpace Layouts



KOLIKO ME PUTA POSJEĆUJETE:


Free Web Counter




A, OVOLIKO VAS JE:

Counter



LINKOVI KA MOJIM FRENDOVIMA:

Moja best friendica:
Tea
Proska

Moja sestra:
Gregoriangirl
Moj brat:
Ankh

Ostala ekipa:
Strumfeta
Universal Mind

Tatek:
moj tata.hr
NEST KAO POMOC BLOGERIMA
Pomoc.hr

ZA SLIKICE:
Imageshack
Bigoo



MOJ MAIL AKO ME NETKO TREBA:
slatka.darkerica@gmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MOJI BANDOVI:
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
headbang
I NARAVNO ONO ŠTO JA NAJVIŠE VOLIM....KRV:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

utorak, 10.04.2007.

,,,

hm, dugo nisam pisala, pa da nadoknadim, neću pisat o ovim svim danima, samo o ovih par tj. pisat ću o jučer, eto, našle smo se na savskom, došle smo skoro iste sekunde, i odemo mi lijepo na biljar i ona mene, isto tako lijepo, pobijedi 2-1, no dobro, nije mi išlo, odemo mi u peticu, narućimo kavu i pričamo, tj. priznajemo si neke stvari, i onda ona meni: obečaj da se nečeš ljutit, rezat... sad ću malo skratit jer se ne sječam točno kaj je rekla, a nije ni bitno, bitno je da je ona prvi tjedan dok je bila samnom bila i s nekim likom................................................... hm, da, još uvijek nemam rijeći... neznam, kaj da ja sad napravim, da prekinem s njom, da joj vratim istom mjerom ili da pređem preko toga kao da se niš nije dogodilo? ljudi, help, a ti mi ne ostavljaj komentare na ovom blogu, ne želim objašnjenje... dobro, O.K. da mi je to napravila, ali nikako ne da mi to dosad, nakon 5 i pol mjeseci, e, to me najviše smeta i raspizdi... nisam mislila da bi mi to mogla napravit, pogotovo zato kaj smo tolko pričale o prevari, i tome da je to najgore kaj netko može napravit nekome koga kakti voli, jer nemreš nekog voljet a prevarit ga... ahhhhhh... jss neznam, kaže da je zaboravila da je stim likom(namcor) je da, ja sam zaboravila kak se zovem, rekla sam joj da neznam kaj da mislim, ali jednu stvaf znam, a to je da ju neću ostavit, ali moje povjerenje se puno smanjilo, jbg, trebat će vremena da se povjerenje vrati, ako se ikad i vrati... hmmmmmmmheadbang uh, više neznam kaj da pišem... ljudi please help me... I'm diing( nemam blage kak se to piše) a nije me briga više, može me varat sa svakim drugim ak hoće, boli me kurac, nek radi kaj hoće boli me, eto do čeg me dovela, do toga da me boli kurac kaj ona radi... hm, ispucavanje je superrrrrr. ajde bok



| komentari (26) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Arhiva >>