Design by:Poison Angel

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MySpace Layouts



KOLIKO ME PUTA POSJEĆUJETE:


Free Web Counter




A, OVOLIKO VAS JE:

Counter



LINKOVI KA MOJIM FRENDOVIMA:

Moja best friendica:
Tea
Proska

Moja sestra:
Gregoriangirl
Moj brat:
Ankh

Ostala ekipa:
Strumfeta
Universal Mind

Tatek:
moj tata.hr
NEST KAO POMOC BLOGERIMA
Pomoc.hr

ZA SLIKICE:
Imageshack
Bigoo



MOJ MAIL AKO ME NETKO TREBA:
slatka.darkerica@gmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MOJI BANDOVI:
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
headbang
I NARAVNO ONO ŠTO JA NAJVIŠE VOLIM....KRV:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

petak, 30.03.2007.

,,,

Ej, nemam kaj za pisat, osim da se fakat cijelo fucking vrijeme svađamo... bezrazložno... nikad nije bitno koja je kriva, samo da se svađamo... svi su primjetili... ali nitko ne shvaća ozbiljnost situacije... neznam... okrivljujemo jedna drugu... isuse... neznam kaj nam je došlo, samo smo se jedan dan posvađale(bez razloga) i tak nastavile... neznam kaj bu bilo... niti ne želim znat... kaj je tu je... neću razmišljat o budučnosti... samo ovom kaj se događa sad i pored mene... za ostalo me boli kurac... cijeli naš razred zna, nije me briga... znala sam da bu se to moralo dogodit jednog dana... i spremna sam, never mind... neznam kaj da velim više osim da sam opet u kurcu...



| komentari (1) | print | # | Design by:Poison Angel

četvrtak, 29.03.2007.

...

evo, mene jebe proljeće... volim proljeće... al samo zato kaj je to godišnje doba nakon kojeg dolazi ljeto... jjjjooooojjjjjjj... ma danas smo se opet svađale i to 2 puta... oba glupa razloga... ali dobro... ma neda mi se pisat... ajde bok



| komentari (1) | print | # | Design by:Poison Angel

ponedjeljak, 26.03.2007.

...

Hm, jučer sam opet bila u... hm, kak da se izrazim, neznam, opet onaj fucking čudan feeling.Nisam uopče spavala, pričala sam sa cecom o tome da ja samo tražim razloge za svađu, ne namjerno, moja podsvjest. I, neznam, mislim da ću joj predložit, a možda i neću, da se malo odmorimo jedna od druge. Ali neznam... znam da bi obje trpile, ali opet... da nije bilo nje nebi bilo mog rezanja, svih( dobro večine) mojih plakanja i depresija. ali opet mi je bad o napravit, jer znam tj. pretpostavljam kak bu to završilo... možda nebu, ali nesmijem tolko riskirat... opet crne misli... jjjjoooooooojjjjj... neznam... opet sam u krivu... ili u pravu... neznam... i to stvarno... neznam... nema e riječi koja bi mogla izrazit kak se ja sad osječam... niti približno... nešto tipa sretno-depresivno-na rubu smrti?... uglavnom... ma neznam... imam sve kaj trebam i želim... ali mi po ko zna koji put nije dovoljno... tražim dokaze i razloge... bzvz... dokazi mi netrebaju, ali ih svejedno tražim... razloge nebih trebala tražit, ali ih tražim... zašto?... neznam ni ja sama... voljela bih otić iz grada sama na tjedan dana... da si razbistrim um i misli i podsvijest i svijest... da ponovo nađem sebe... a ne ovo kaj je ostalo od mene... ovo su samo ostaci nekoć normalnog čovjeka... a ni ti se ostaci neznaju spojiti... lete na sve strane i rade gluposti... guše me... navaljuju... nagovaraju... a ja ih ko zadnja glupača slušam... a time i griješim u svemu... ali kako kažu, griješiti je ljudski... ja bih nadodala da je griješiti ljudski, dok to ne postigne katastrofalne razmjere... ali tad je prekasno... neznam dali je za mene prekasno... opet neznam... ma, jebiga... mrzim život... mrzim sebe...



| komentari (7) | print | # | Design by:Poison Angel

nedjelja, 25.03.2007.

Depresija

Jučer mi je bilo prvo ok, pa bad, pa opet ok, a kad sam došla doma napalo me the raspoloženje. Nisam se rezala, ali sam plakala kao nikad u životu. Prvo smo otišle u Staru savu na biljar, pobijedila me 3:1. Pa smo otišle u Peticu, tam se ona naljutila, pa nismo pričale, pa sam ja otišla u WC i napravila si jedno 50-tak rezova. Vratila sam se i pitala ju samo: "Zašto?". Ona je rekla da joj je dosta da joj ljudi koje voli govore da je mutava i retardirana, ispričala sam joj kaj smo ceca i ja pričale( o tome da sam ja njoj samo utjeha za ...). Rekla je da nisam, a da jesam da bi me ostavila već 13.11. Pa smo se zagrlile i zbarile. Da, na javnom mjestu, ali nitko nije primjetio(MUTAVCI). Pa su došle Anita i Mirela. Kad sam došla doma, ostavila sam joj komentar i otišla spavat, bar sam ja tako mislila napravit, ali čim sam došla u sobu suze su počele teći. Nisam se pitala zašto, ni zašto baš sad, znala sam oba odgovora. Zašto? Jednostavno sam shvatila koliko ja boli nanosim ljudima koje volim (rezanjem,kašnjenjem itd.), ali da me ljudi i dalje vole i stoje uz mene uvijek, i to me pogodilo. Zašto sad? Zato što sam znala da će taj trenutak jednom morati doći. Pripremala sam se za njega i mislila da sam totalno spremna, ali kad je došlo i to na red, shvatila sam da se uopće nisam pripremala, nego samo odgađala neizbježno. Eto, sad sam ja bježala, i dokazala da nas ono od čega bježimo kad-tad uhvati. Možda drugima nije tak, ali meni uvijek je. Obečajem, makar sam već obečala, da se više neću rezat, a ak se ponovo zrežem, rezat ću do kraja. Sanjala sam lucidn san. Pozzzkisswave



| komentari (12) | print | # | Design by:Poison Angel

petak, 23.03.2007.

...

Ah, da, danas je bio čudno-sjeban dan. Opet sam bila na Prazine. Sredstvo za smirenje. No, uglavnom, pričala sam sa cecom o svemu, tj. o jednoj stvari koju skoro niko nezna, tj. nitko nezna. Rekla je da misli isto kaj i ja. hm, nije dobro. ajde, sad idem van pusa pozzzzzkisswink



| komentari (8) | print | # | Design by:Poison Angel

srijeda, 21.03.2007.

Aha, danas je the dan

Neznam, doduše, zašto, ali imam takav osječaj. Zbog vremena sam mrtva umorna. Posvađale smo se, glup razlog, glupi argumenti, glupost živa, ali dobar završetak. Mislim, pomirile smo se. No, uglavnom. Ha, dat će mi da joj pijem krv, ali ja to neću prihvatit, nemrem joj pit krv, ne želim ju prisiljavat, znam da ona nije takva. I nikad neće bit. Ali... Nije bitno. Rekla mi je da sam koza. Jer sam ju cijelo vrijeme cimala(škakljala, pikala itd.). Pa se raspizdila. Pa smo se svađale. Pa smo se pomirile. PIKNI PINGVINA!!!!! Never mind......................... Joooj, fali mi užasno, voljela bih da je pored mene dulje vrijeme. A ne samo 6 sati na dan i to u školi. Sutra imamo crtanje, tak da ju nebum viđala. Odvojene grupe. MRZIM PROFU IZ CRTANJA,tj.FRANIČKU!!!!!!!!! nju treba ubit, on je krava. bangheadbang Joj, zakaj ju je morala premjestit u drugu grupu?! Zakaj su svi protiv nas?! Zakaj svijet mora bit tak konzervativan?! Puno pitanja, malo, tj. nijedan odgovor. Mrzim pitanja bez odgovora. A ima ih u mojoj glavi puuuuuno previše. Joj, kako bih voljela da sam se rodila u drugoj obitelji, u nekom drugom svijetu. Ovaj svijet je zajeban prema onakvima kao što sam ja. Zašto? Ma, idem si na živce s tim zašto? pitanjima. Više ništa neću pitat, više ništa ne želim znat, svejedno mi je. Ma, zajebi ti to. Svi koji su konzervativni, nek se pokopaju 2 metra pod zemlju. pozzz



| komentari (8) | print | # | Design by:Poison Angel

utorak, 20.03.2007.

Evo i mene

Hvala ceca kaj mi prepuštaš blog, ja svoju šifru neznamzaliven. ah, jbg, zaboravih ju. ma dobro, uglavnom hvala. danas je bilo mutavo u školi, ali zato je bilo jako lijepo pod prvim satom. nismo ga imali pa smo se ona i ja ... no uglavnom, kasnile smo na drugi sat 20 minuta, ali nas niko nije zapisao. Inaće moj blog je everythingbut.blog.hr ... jjjjjjjjooooooooooojjjjjjjjheadbangheadbangheadbang neznam kak netko može bit tak mutav da zaboravi vlastitu šifru. ma to mogu samo ja. pozzz do sljedečeg puta



| komentari (0) | print | # | Design by:Poison Angel

HM... DA.... LAKO MOGUCE...

HM...DA... JEBO TI KONJ MAJKU SMRDLJIVU... NAPISO SAM VEEELIKI POST...E JESAM I SVE MI SE FUCKING OBRISALO... E JA CU POLUDIT... TAKO SAM SAD LJUTA I ŽIVCANA.. I...
headbang burninmad mad puknucu

ALI DA VAM KAŽEM O CEMU SE RADI U POSTU.... BOJIM SE..... I TO JAKO... A TO CEGA SE JA BOJIM CE SE MOZDA VEC SUTRA ,PREKOSUTRA, ZA TJEDAN DANA, POLA MJESECA,MJESEC,GODINU OSTVARIT.... O DA... LAKO MOGUCE... OVAKO KAKO SADA JA PLJUJEM POLJAKICU MOŽDA ONA VEC ZA PAR DANA BUDE PLJUVALA MENE I TO ZAJEDNO S MOJOM EKIPOM.... MOŽDA NE ONA ALI... MOŽDA ME SAMO MOJA EKIPA ODBACI.... MOŽDA IM POSTANEM... NE ZNAM... MOŽDA IM JEDNOSTAVNO DOSADIM I AKO VEC SAMA SEBI IDEM NA ŽIVCE...ALI DOBRO.. MISLIM DA JE LAKO MOGUCE DA ME IZBACE IZ EKIPE... JER KAKO SE KAZE SVE SE VRACA SVE SE PLACA.... NE ZNAM... ALI MISLLIM DA CE SE TO DOGODIT.. O DA... yes SIGURNO... JA TO MOGU ZANEMARIT ILI SKRIVAT TO OD SAME SEBE... ALI NECU.... ZAŠTO BI... JEDNOM CE SE DOGODIT I ŠTA ONDA??? EH... JOJ... JOJ...

ALI JA STVARNO,ALI STVARNO STVARNO STVARNO NE MOGU PODNJET POLJAKICU... NE ZATO DA ME DRUGI PRIHVATE (I AKO I U TOME.... MA NIJE BITNO) NI ZATO JER JU SKORO SVI MRZE... NE.... JEDNOSTAVNO..... NEMAM ZRAKA... NI S JEDNE NI S DRUGE STRANE... ( NIJE BITNO KOJA JE TO DRUGA STRANA BITNO JE SAMO DA JA TO ZNAM) ... NE MOGU TAKO.... MISLIM... ALI FAKAT... ONA JE KAO LJEPILO... ODVRATNO... GADI MI SE.... ALI TO NIJE BITNO....

ONAJ POST MALO PRIJE JE BIO PUUUUNO BOLJI... ZAŠTO SE OBRISO?????? ZAŠTO????? A BUUUUUUUUUUUU...... namcor nono


E SAD.... KAKO CE OVAJ BLOG VJEROJATNO OD SADA PISATI MAJA JA VAS SVE POZDRAVLJAM... MOZDA JOS KOJI PUT DODJEM PA NAPISAM KOJI POSTIC.... POZDRAFCIC OD CECE,TENE... KAKO GOD HOCETE... SLATKE DARKERICE ... cerek party smokin wink thumbup A NISTA LJUDOFI... EVO VAM JOŠ MOJ ZNAKIC :
_______666666666666666________
______66666_________66666______
____666 66____________66 6666___
___666__666_________666___666__
_666____ 66 6_______6 66____666_
666______66__66666__66______666
66________6__ 6666 __6________66
66________666_____666________66
66 _____6 666_______666 6_____ 66
66__666___ 66_____ 66___ 666 __66
66_6666666666666666666666666_66
666_________66___66_________666
_666_________6___6_________666_
__666_________666_________666__
____666_______ 66_______666____
______6666_____6_____6666______
________666666666666666


POZZ...



| komentari (6) | print | # | Design by:Poison Angel

nedjelja, 18.03.2007.

mrzim glupu POLJAKICU

evo ti post Maja!!! mislim nije Maja glupa kravetina nego lana poljak kojoj je namjenjen post! ne mogu ju smislit,ali fakat... ne da mi mira glupaca... stalno me prati i pokušava pričat samnom ali ja s njom ne želim... ali ja ju ne mogu zamislit, ježim se od nje... gadi mi se.... taj njen pokušaj da uvijek bude u centru pažnje i to što me uvijek dovodi u probleme i glupa je... ali... ma nema ali.... mrzim glupu poljakicu imam samo jednu poruku za nju... KUPI SI ŽIVOT CURO!!!! MUTAVA SI DO BOLA..... headbang bang puknucu POJEST CU JU njami ŠALIM SE... NE BI JU TAKNULA ŠTAPOM PREKO INTERNETA... rofl I KAD VIDIM NJU IZGLEDAM OVAKO: eek I OVAKO : no nono headbang LANA JE BLAGO RECENO: lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud: lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud: lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud lud
SAD IDEM: mah , MOŽDA I: njami
SVIMA: kiss
I IDEM KASNIJE PAJKIT JER SAM : zijev



| komentari (5) | print | # | Design by:Poison Angel

petak, 02.03.2007.

hehehe...mala gadura koja me ubija u pojam

evo ovako....odite malo NA BLOG od ove male krave koja vam sluša fucking britney i ta sranja a pretstavlja se kao tamo neka darky..... hahaha...mala je glupa do bola....a klinka ima jedva 13 godina i gadna je ko neobrijana piiiiiiiiii..... Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (28) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>