Design by:Poison Angel

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MySpace Layouts



KOLIKO ME PUTA POSJEĆUJETE:


Free Web Counter




A, OVOLIKO VAS JE:

Counter



LINKOVI KA MOJIM FRENDOVIMA:

Moja best friendica:
Tea
Proska

Moja sestra:
Gregoriangirl
Moj brat:
Ankh

Ostala ekipa:
Strumfeta
Universal Mind

Tatek:
moj tata.hr
NEST KAO POMOC BLOGERIMA
Pomoc.hr

ZA SLIKICE:
Imageshack
Bigoo



MOJ MAIL AKO ME NETKO TREBA:
slatka.darkerica@gmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MOJI BANDOVI:
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
headbang
I NARAVNO ONO ŠTO JA NAJVIŠE VOLIM....KRV:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

četvrtak, 25.05.2006.

hm...ah... aj...sta bi sad ja rekla....

bila sam na audiciji za moju prvu noticu i PROŠLA SAM!!!!! JEEEEEEEEEEE!!!! smijeh
ali dogodilo se i nesto manje cool... citava skola ,uz pomoc mog bloga, zna za... ah... ne smijem pisat...jer sam upravo taj post obrisala .... ma ...ništa šutim kao zaliven .... mrzim tri osobe!!!!! MRZIM IH...burninmad mad ali šutjet ću...

sorry dvije osobe sto sam to objavila na blogu ali mislila sam da se to nece procut ali je.... rolleyes fakat sorry sad sam to obrisala,ali kasno je...

SAD SE VIŠE NI NE MOGU OPUSTIT NA SVOM BLOGU A DA SVI SVE STO SAM NAPISALA NE PROCITAJU....

a sad idem....PEACE & KISS.....SVIMA!!!!!!kiss



| komentari (30) | print | # | Design by:Poison Angel

utorak, 23.05.2006.

sutra je taj dan.......

HEJ DRUŠTVO!!!!!!!!
u petak sam pjevala na dan naše škole i svi kažu da je bilo savršeno!!!!! i ja sam jako sretna zbog toga........ wink
sutra idem na audiciju za festival : MOJA PRVA NOTICA!!! pjevati cu pjesmu :PONESI ME.... KAŽU DA CU S TOM PJESMOM POKAZATI MOPGUCNOSTI GLASA PA SAM ODLUCILA PJEVATI NJU!!!
e da razred mi posjecuje blog pa ih sad moram nahvaliti hahaha.... ma šalim se,oni su svi zakon thumbup i da ne posjecuju moj blog to bi o njima napisala!!!!! ima par izuzetaka koje bas i ne volim ali....nitko nije savršen pa tako ni moj razred!!!! za neke stvari sad moram zaliven ,ali prezivjet cu....
e da razred me prihvatio takvu kakva jesam i cak se s njima i druzim.... i sve ih jaaaako cerekvolim...i saljem im kiss!!!!!! joj da,imam takve ocjene da necu upast ni u nižu smetlarsku!!!!! bang.... hahaha, smijeh
ma idem....idem vjezbati pjevanje......ponesi me na krilima sna zlatnim stazama do ne baaa...................... idem
PEACE & KISS



| komentari (3) | print | # | Design by:Poison Angel

utorak, 16.05.2006.

hm....o cemu da pisem? :)

Evo pisat cu vam o nedjelji!!! bila sam mom braticu na pricesti i poslje mise i zakuske u šatoru iza crkve,otisli smo k njima doma!!! tako smo se moj bratic,moja sister i ja sjetili da bi mogli ici van igrat odbojku!!! otisli smo u parkic i tamo je bilo puuuno ljudi!!! jos smo se cudili sto ih toliko ima... i nakon par minuta smo upoznali ženu koja nas je pozvala da dodjemo popiti i pojesti nesto za jednim stolom u parkicu!! meni je bilo malo neugodno ali sam bila žedna pa sam ipak otisla!!! ta žena je u rukama imala malu bebu pa sam mislila da su krstitke ili tako nešto!!! i nije mi jos bilo jasno zasto me je pozvala onako crnu kao noc jer znam da ljudi inace izbjegavaju darkere pa mi nije bilo jasno!!!smijeh i tako smo poceli pricati...pricali smo o pušenju i o mom darkerstvu!!! pitala me koje su nase karakteristike..... rekla sam joj da je to ugl zbog glazbe koju slušamo,ali i oblacenje ima utjecaja na to...rekla mi je da se je i ona tako oblacila sva u crno ali da nije bila darkerica... zatim me pitala ima li darkerstvo veze s našom vjerom... rekla sam joj da kod sotonista ima,ali da ja vjerujem u Boga ali da mise baš i ne volim!!! i onda mi je ona otkrila tajnu zašto su ti ljudi bili tamo.... rekla je da su svi oni povezani s bogom! svi su oni imali nekih problema iz kojih se nisu mogli izvuc ,a to je uglavnom DROGA!!!smokin onda sam joj ja pricala da mene DROGA JAAAAKO ZANIMA U ZADNJE VRIJEME I DA SAM CITALA PUNO KNJIGA O DROGI!!! I JOŠ SAM JOJ REKLA DA BI JA VOLJELA POMAGAT NARKOMANIMA,S NJIMA RAZGOVARAT I TO... I ONA MI JE REKLA DA ONA TO RADI,DA ONA POMAŽE NARKICIMA U ODVIKAVANJU I TAKVE STVARI... BILA SAM PRESRETNA....smijeh REKLA MI JE DA CE ME VODITI U RIJEKU AKO ŽELIM S TOM NJEZINOM GRUPOM I DA CU TAMO UPOZNAT PRAVE NARKICE!!!!!thumbup A OKO PETKA BI TREBALA DOBITI JOŠ KNJIGA O DROGI!!!! I SAD SAM PRESRETNA I NE ZNAM STA BIH REKLA!!!!! A SAD VAS SVE POZDRAVLJAM!!!mah PEACE & KISS



| komentari (4) | print | # | Design by:Poison Angel

subota, 06.05.2006.

hahaha....ovaj sta da napisem pod naslov????

ah... danas sam vodila emisiju na radiju svn!!!!! e par puta sam se zabunila...ah....
sta jos??? e da krizma je dobro prosla,dosta ljudi ,dosta poklona i to.... ali sto je najbolje od svega nitko nas nije pito nista , nitko se nije raspo,svi smo bili jaaaaaaako zgodni...i tako... ah... sta da još kažem? danas bi trebala u zg u nabavu!!!! hm.... thanks svima na komentarima- gle...cak se i rimuje.... haha , kako mi se pipi... joooj !!! e da bilo je puno ljudi na mojoj krizmi a jedna osoba nije bila zbog....ma....da ugl...bolio ju je trbuh...zar bas na moju krizmu??? ah....tako je to... a sta vi mislite koja je to osoba??? ma ko da je i bitno,a je mislim je.... ma idem pipi jer ce bit pipi po podu.. ajde peace & kiss



| komentari (19) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>