nedjelja, 03.02.2008.

Take me to the lands far beyond...

Ah..
Vratih se.
Ljenost je nadmasila sve granice.
Ali nedjelja je i ja radim. Sama sam i umirem od dosade.
Pa reko,sta cu nego blog malo obnovit. Ne lose =)
Vrijeme je fasnika i moram rec da jedva cekam malo se kostimirat.
Oduvijek mi je bilo zabavno barem na jedan dan biti netko drugi.
Sanjam stalno neke gluposti.
Opterecujem se nepotrebnim stvarima.
Zapravo,ne nepotrebnim,vis enezeljenim.
Kroz glavu mi prolazi matematika i popravni i ponovno nemogucnost upisivanja.
A mislimd a to nebih podnjela.
Ne jos jednu godinu.
Ne jos jedno propadanje.
Metak u celo i svemu je kraj.
Sam iz dan au dan prolaze sati,da sto prije prode to sve.
Upisem se i onda olaksanje.
Padne mi kamen sa srca i udri brigu na veselje.
A dotad delat sizit uredno svaki dan i imat zifcane napadaje.
Jadni oni koji su u mojoj blizini.
Ali barem sam u svim ostalim aspektima zivota sretna i zadovoljna.
Ova godina bi mogla biti cist oke=)
Pozdrav! =)

* 11:31 * Komentari (9) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.