< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga ka

Daklem... ovo je ka moj blog... prosvrljajte okolo... i molin vas bez nebuloznih komentara, to ostavite za face to face ako bas morate pizdit... =)

Djordje Balasevic ...



O meni:

ime: Doris
zovu me: The Duck, Patka, Doruška...
datum rođenja: 27.7.1994.
po horoskopu: Lav
mjesto prebivališta: Trogir
skola: Opca gimnazija Ivana Lucica
ljudi s kojima volin ubijat vrime (a.k.a best frendovi): Leona, Lorna, Valerija, Sokratova druzina xD
hobi: hip hop, electric boogie (K-7 rulla!!!)
slusan: metal, rock, rap, hip hop, i ostalo sta mi se svidi xD
volin: ples iznad svega, svoj klub, miris mora, zimska jutra u 10 sati u parku xD, citat, pisat pisme, nastupe i kupove, provodit vrime sa meni dragin ljudima, starke, marte, skejte, crnu, crvenu i zutu boju, dredove, obitelj, prijatelje, ljude kraj kojih ne treban trosit vrime na suvisne rici, ljude sa stavon, macke, glodavce, jutarnje kave, biljar, tribine... i jos puno toga... xD
ne volin: dramatiziranje, malu dicu, staromodnost, patrijahalnost, preseravanje, ljude koji glume da su nesto sta nisu, ljude bez stava, ljude koji se ponasaju ka da su eksali svu pamet svita, ljude sa predrasudama, bit ovisna o icemu, bube, skolu...
kod sebe ne volin: svoje godine, ovisnost o duvanu, to sta se previse zivciran (posidit cu prije vrimena xD), to sta me previse stvari pogadja, to sta nekad ne mogu izrec svoje misljenje iz razloga da ne povridin druge, to sta stvari koje mi smetaju drzin u sebi i nikad ne govorin o njima...
za mene kazu da san: mastovito perverzna xD, zivcana, divlja, narcisoidna, na trenutke iznenadjujuce inteligentna (al samo na trenutke xD), tvrdoglava
bojin se: lutaka, mraka, vremena
ne bih mogla zivit bez: muzike, plesa, prijatelja, obitelji, kave, olovke i papira, interneta...

Malo slikica:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
me, myself and I... =)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Leonchy moa ljubaw... <3

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Lorna... moa blekerska beshtija... xD

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Wale d Sexy Limun... =D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
moa gotmicarska tetara xD

Image and video hosting by TinyPic
Dino & Ya =D

Image and video hosting by TinyPic
moa Stefi und ya =D

Image and video hosting by TinyPic
Leonardo Da Svilci

Image and video hosting by TinyPic
Fizzy Dizzy Infishizzy

Image and video hosting by TinyPic
Dujeuuujeeee and d Mliko xD

Image and video hosting by TinyPic
Nina & Nera =)

Image and video hosting by TinyPic
Nuber, Perky i Ojda xD

Image and video hosting by TinyPic
Ramsty i Taby =D

Image and video hosting by TinyPic
Pivchy =)

Image and video hosting by TinyPic
Leonisa und Ya =)

Image and video hosting by TinyPic
Lorna & Leona xD

Image and video hosting by TinyPic
Perky & Nuber =D

Image and video hosting by TinyPic
rawr xD

Image and video hosting by TinyPic
under the kapuljaca

Image and video hosting by TinyPic
o Boze... hh

Image and video hosting by TinyPic
Lornisa und Ya xD

Image and video hosting by TinyPic
lol

Image and video hosting by TinyPic
ja, Grga, Leona, Nina i Nuber =)

Image and video hosting by TinyPic
Wale & ya... precakana slika <3

Image and video hosting by TinyPic
mi smo face stari, bile smo na mejdenima... ka i ostalih 25 000 ljudi, al nea veze xD

Image and video hosting by TinyPic
ahh... natpis na klupi u osnovnoj... fale mi ti dani =)

Image and video hosting by TinyPic
Cega kralj... hahaha... =D

Neki simpatichni blogovi

moja Leona
Lorna the Vamp
Valerija
Wiky a.k.a Liquid Dreams
Mafe
Marinchy
Dino
Patricija
Petra
Tina i Nađa
Kapa
Mucy
untidyspace
Kit Kat Roxs
Jedna od njih
Vicious Vampire (blog joj je nažalost zatvoren, ali vridi pročitat sve šta piše na njemu)
**Sanja i Lara**
Dinks
Agim & Dack

Ovih dana:

citam: Celestinsko prorocanstvo
slusam: Bolero, Opca Opasnost, Urban, Sonata Arctica, Highland Glory, Eluveitie...
placem na: glupe faking krismas pjesmuljke
plesem na: svasta xD
zelim: puno toga...
cijenim: neman pojma
mislim na: ne da mi se mislit
zalim za: hm... nicime pretjerano...
veselim se: cokoladi xD
bojim se: ....
kupujem: robu za trening
imam: visak slobodnog vremena
impresionira me: neman pojma
cekam: ne cekan ja vise nista, BWAHAHAHAHA
igram se: hehe... ;)
gledam: True Blood
raspolozenje: svakakvo...

Image and video hosting by TinyPic

Upoznat ces me jednog dana
kad razbijes neprozirne sjene
kad otkrijes da sam sazdana od rana
kad otkrijes glumca sto place iza scene

Kad razmaknes koprenu od suza
uhvatis sjaj mojih ociju blijedih,
ono gorko iskustvo godina ranih
i upoznas mladost pramenova sijedih

Okrenut ces glavu i k izlazu poci
u stvarni zivot bez kricavih fasada
al' da li u sebi zaboravit ces moci
maloga statistu propalog komada?


Image and video hosting by TinyPic

Kako su tužni
Ti susreti u snima!
Naglo se budis,
U mrak, tapkajuc, zuris -
ruka ti dotice tminu.


Man'yoshu

Image and video hosting by TinyPic

Moj duh si takvom ispunila tugom
da bolna dusa odijelit se sprema;
uzdasi srca govore i drugom
da trpjet vise ono snage nema.

Amor vrline znajuc sto te krase;
"Zalim sto gines" - meni zborit stade,
"s gospoje ove sto ni volju da se
sazali na te naslutit dade."

I idem ko da vec sam onu stranu,
a tko me gleda, svakome se cini
da stvor sam sazdan od drva il' mjedi

sto pokrece se samo po vjestini,
u svom srcu nosi takvu ranu,
sto znak je jasni kako smrt ga slijedi


Guido Cavalcanti

Image and video hosting by TinyPic


If I caught the world in a bottle
And everything was still beneath the moon
Without your love would it shine for me?
If I was smart as Aristotle
And understood the rings around the moon
What would it all matter if you loved me?

Here in your arms where the world is impossibly still
With a million dreams to fulfill
And a matter of moments until the dancing ends
Here in your arms when everything seems to be clear
Not a solitary thing would I fear
Except when this moment comes near the dancing's end

If I caught the world in an hourglass
Saddled up the moon so we could ride
Until the stars grew dim, Until...

One day you’ll meet a stranger
And all the noise is silenced in the room
You’ll feel that you're close to some mystery
In the moonlight and everything shatters
You feel as if you’ve known her all your life
The world’s oldest lesson in history

Here in your arms where the world is impossibly still
With a million dreams to fulfill
And a matter of moments until the dancing ends
Here in your arms when everything seems to be clear
Not a solitary thing do I fear
Except when this moment comes near the dancing’s end

Oh, if I caught the world in an hourglass
Saddled up the moon and we would ride
Until the stars grew dim
Until the time that time stands still, Until...


Sting

Image and video hosting by TinyPic

Krv je moje svjetlo i moja tama.
Blaženu noć su meni iskopali
Sa sretnim vidom iz očinjih jama;
Od kaplja dana bijesni oganj pali
Krvavu zjenu u mozgu, ko ranu.
Moje su oči zgasle na mome dlanu.

Sigurno još su treperile ptice
U njima, nebo blago se okrenu;
I ćutio sam, krvavo mi lice
Utonulo je s modrinom u zjenu;
Na dlanu oči zrakama se smiju
I moje suze ne mogu da liju.

O bolno svjetlo, nikad tako jako
I oštro nikad nisi sinulo u zori,
U strijeli, ognju; i ko da sam plako
Vatrene suze s kojih duplje gori:
A kroz taj pako bljeskovi su pekli,
Vriskovi drugih mučenika sjekli.

Al ovu strašnu bol već nisam čeko:
Krvnik mi reče: "Zgnječi svoje oči!"
Obezumljen sam skoro preda nj kleko,
Kad grč mi šaku gustom sluzi smoči;
I više nisam ništa čuo, znao:
U bezdan kao u raku sam pao.


Ivan Goran Kovacic

Image and video hosting by TinyPic

Ja nisam ja.
Ja sam taj
sto hoda pored mene, a ne vidim ga;
kojega, katkada, vidim,
i kojega, katkada, zaboravljam.
Taj sto suti, spokojan, kad govorim,
taj sto oprasta, blag, kada mrzim,
taj sto sece tamo gdje mene nema,
taj sto ce ostati uspravan kad ja umrem.


Juan Ramon Jimenez

Image and video hosting by TinyPic

Ah, da, još se sjećam jasno, u decembru beše kasno
Svaki ugarak, što trne, duhove po podu riše.
Željno čekam ja svanuće, uzalud iz knjiga vučem
Spas od boli što me muče, jer me od Nje rastaviše.
Od djevojke anđeoske, od Lenore rastaviše,
Ah, nje sada nema više.

Pogled mrak je prodrijet htio, čudno zastrašen sam bio,
Sumnjajući, sanjajući, sni mi paklenski se sniše;
Nedirnuta bje tišina, znaka nije dala tmina,
Rečena je reč jedina, šapnuta od zvuka kiše:
"Lenora" ja šapnuh tiho, jeka mi je vrati tiše,
Samo to i ništa više.

Kad u sobu ja se vratih, cijelom dušom tad zaplamtih:
Nešto jači nego prije udarci se ponoviše.
"Sigurno", ja rekoh, "to je na prozoru sobe moje;
Pogledat ću trenom što je, kakve se tu tajne skriše.
Mirno, srce. Da, vidimo, kakve se tu tajne skriše -
Vjetar to je, ništa više.

Prozorsku otvorih kuku, kad uz lepet i uz buku,
Kroza nj uđe gordi Gavran, svetih dana što već biše,
Nit da poklon glavom mahne, ni trenutak on da stane,
S likom lorda ili dame kroz moju se sobu diže
I na kip Palade sleti, što se iznad vrata diže,
Sleti, sjede, ništa više.

Ovaj stvor u crnom plaštu, nasmija mi tužnu maštu
Teškim, mrkim dostojanstvom, kojim čitav lik mu diše.
"Nek ti kresta jadno visi", rekoh, "kukavica nisi,
Strašni, mračni Gavran ti si, što sa žala Noći stiže,
Kako te na žalu zovu hadske noći otkud stiže?"
Reče Gavran: "Nikad više".

Ali Gavran sjedeć tamo, govori riječ jednu samo,
Ko da duša mu i srce u tu jednu riječ se sliše.
To je sve što on mi reče - dalje krila ne pokreće,
Dok moj šapat mir presiječe: "Svi me druzi ostaviše,
Otići će i on kao nade što me ostaviše".
Tad će Gavran "Nikad više".

Zrak tad ko da gušćim stade, na me neki miris pade
Ko da anđel lakih nogu kadionik čudni njiše.
"Ludo", viknuh, "to su glasi, bog će posla da te spasi
Bol i tugu da ti gasi, što te tako izmučiše.
Pij nepenthe, da u srcu zaborav Lenoru zbriše."
Rače Gavran: "Nikad više".

"Zli proroče, ne znam pravo, da l si ptica ili đavo,
Al u ime Boga po kom obojici grud nam diše,
Smiri dušu rastuženu, reci da l ću u Edenu
Zagrliti svoju ženu, od koje me rastaviše, Anđeosku tu
Lenoru, od koje me rastaviše?"
Reče Gavran: "Nikad više".

"Dosta ti govorit dadoh, crna ptico!" Tad ustadoh,
"U oluje divlje bježi, što se kroz noć raskriliše!
Ne ostavi niti traga svojih laži kraj mog praga,
Meni je samoća draga - usne same dovršiše -
Iz mog srca kljun svoj vadi, nek ti trag se ovdje zbriše!"
Reče Gavran: "Nikad više".

I taj Gavran, šuteć samo, još je tamo, još je tamo,
Na Palade kip je sjeo, što se iznad vrata diže,
Oči su mu slika prava zloduha što sniva, spava,
Svijetlost, što ga obasjava, na dnu njegovu sjenu riše,
Moja duša iz tih sjena, što mi cijelu sobu skriše
Ustat ne će - nikad više!


Edgar Allan Poe

Image and video hosting by TinyPic

Ples; moj bijeg od stvarnosti

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Seen through these dreamless eyes
Blind buildings stark to the sky
Silhouettes as dividing walls
Guarding the eternal secret

Where is the flame to haunt you
Who do you answer to
My lies are always wishes
Lies that make me

See beyond the rationale
Accept the fate that nothing is meant to be
Be the least connected
Stay true to the last original

Apply layers to reality
Things only you can see
Add a beat to normality
To tap the core of insanity

I let my dreams cross over
To days of endless gray
If I could merge the mundane and the magic
We'd forge a new unknown
I let my dreams cross over
To nothingness and back again
If I could merge the mundane and the magic
Where is the dark I came to find

In latter days as time will find you
Memories will never let you get closer
The silent sighs in useless company
Wish for darkness and death again
In the face of ignorance and fear
I cast it right back
Some things were never there to begin with
Objectivity is truth denied

Apply layers to reality
Things only you can see
Add a beat to normality
To tap the core of insanity

I let my dreams cross over
To days of endless gray
If I could merge the mundane and the magic
We'd forge a new unknown
I let my dreams cross over
To nothingness and back again
If I could merge the mundane and the magic
Where is the dark I came to find


Dark Tranquillity

Image and video hosting by TinyPic

Kako te cekam, o kako te cekam!
Kad dode u dom gost moj, crni mrak,
slusam, no cujem samo hod tvoj lak,

i pitam: "Sam?" - "Sam, sam" mi tiho rece.
O, kad bi znao ta rijec kako pece
i kako svu noc grize me i zebe.

I lezaj moj je prazan sve do zore,
molitve svu noc usne moje zbore,
ime ti jecam kao izvan sebe.


Aloje Gradnik

Image and video hosting by TinyPic

Ti slucajno ides po slucajnom gradu
dok zalazi sunce i spusta se tama,
nista nitko ne zna na ovome svijetu,
nitko i ne sluti da i ja sam sama.

Oblaci se kupe i pjeni se more,
sreli smo se naglo i sve nam je jasno.
Tvoje oci plamte, moje ruke gore,
ali znala sam dobro da je za nas kasno.

Kisa neka pada preko ovog grada,
vino neka tece ovo dugo vece,
neka bude smijeha, neka bude grijeha,
jer sve to traje kratko,
i sve je to, sve je to slatko,
i sve, bas sve ce to proci
poslije ove noci;
neka bude smijeha, neka bude grijeha...

Svicu opet hladne neugodne zore,
zvuci tudeg grada sto se tesko budi;
opet sumi hladno, nepoznato more
nas se zivot bludni opet nama cudi.

I prolaze ljudi, i prolaze zene,
vjetar u krosnji stare pjesme svira,
nema nigdje tebe, nigdje nema mene;
Koga ljubav ova uistinu dira?


Image and video hosting by TinyPic

Samo je vrijeme pogresno mozaik sklopilo
i slucajno su se kockice srele nase.
Samo je jedno vece od nas nesto pogresno htjelo
i buduci mi se dani te veceri plase.

Samo je moje trajanje opet neuko promasilo
i samo plove moje olupine morem uzaludnosti,
samo me komad nespretnosti uplasio
jer shvacam da si i ti dio prolaznosti.

Samo su nam se pogresno zivoti dodirnuli
i sada ti depresijom ispisujem ime.
Idi, moji bolovi su ponovo utrnuli,
sama cu docekati nove plime.


Image and video hosting by TinyPic

Danima već kisi
Ja iz dura opet odlazim u mol
I ne znam vise kako
Od srca se ne smijem predugo

Sasvim krivo vrijeme za mene
Prolazim bez potrebe
Nisu sanse svima jednake
Ne mozes od istine

Oprostite na smetnji
I ja bih rado nesto veselo
Al' nema dobrih vijesti
Gorka valjda trazi lagano

Sasvim krivo vrijeme za mene
Prolazim bez potrebe
Sve su boje sivo-srebrne
Čekas ljeto, a već zima je...

A gdje je ljubav?
Ooooo... a gdje je ljubav?

Slazem dane, tugo,
Ti si moja vjerna pratilja
A nema tome dugo
Jos je bilo svjetla ispred nas

Trazim ljude, slabo pogađam,
Čuvaj leđa svasta se događa
Sve su boje sivo-srebrne
Čekas ljeto, a već zima je...

A gdje je ljubav?
Ooooo... a gdje je ljubav?


Parni Valjak

Image and video hosting by TinyPic

ostavljene zene uz obale sjede
s vodenim ocima one ljepse su no ikada
zaroni ruke... u ljekovite trave
podlozi im noc pod umorne kapke
i saznat ces...
zena dijete
postaje uvijek kad je ostave
budi njezan
to je najmanje sto mozes
dok na horizontu sumrak krilom dotice more
ti znas da
zena dijete postaje uvijek kad je ostave
budi njezan...


Urban

Image and video hosting by TinyPic

Ja tražim istinu, a to je često najteža stvar
Kucan na tvoja vrata još uvijek zatvorena
Koliko pokušaja toliko padanja
Ja moram ići dalje bez stajanja zaustavljanja

Svake noći tu si kraj mene
Znam opet dolazi taj osjećaj da nestaje vrijeme
Moje ruke, tvoji pogledi

Ljubi, ljubi me i ostani
Toliko dugo da zaboravim
Kada bude zadnji put i zadnji dan
Bit ću slobodan; ja bit ću slobodan

Ono što nebo spaja naša su gola tijela voda i vatra
Ostati ništa neće između svijetla i mraka
Koliko pokušaja toliko padanja
Ja moram ići dalje bez stajanja zaustavljanja

Svake noći tu si kraj mene
Znam opet dolazi taj osjećaj da nestaje vrijeme
Moje ruke, tvoji pogledi

Ljubi, ljubi me i ostani
Toliko dugo da zaboravim
Kada bude zadnji put i zadnji dan
Bit ću slobodan; ja bit ću slobodan

Svake noći tu si kraj mene
Znam opet dolazi taj osjećaj da nestaje vrijeme
Moje ruke, tvoji pogledi

Ljubi, ljubi me i ostani
Toliko dugo da zaboravim
Kada bude zadnji put i zadnji dan
Bit ću slobodan; ja bit ću slobodan


Divlje Jagode

Image and video hosting by TinyPic

Save all your prayers,
I think we're lost today,
There's no morning after,
No one's around to blame

I'm not afraid to bleed,
but I will do it for you,
we'll start among the hypocrites,
The melody of our time,
So say goodbye to the world,
We are the dead that walk the Earth

Scream your lungs out, await for laughter,
You don't have to wait forever,
It's the next disaster

What decides when you've lost the war?
When the first man falls,
Or when they erase it all

We're too numb to feel,
The downfall starts right here,
Hold your breath and swim,
Swallowed by life's tear,

In times of make believe,
No one just seems to care,
Maybe I should care less,
'Cause I will die too,
So say goodbye to the world,
We are the dead that walk the Earth

Scream your lungs out, await for laughter,
You don't have to wait forever,
It's the next disaster

What will it take for us to realize,
The more we provoke, winter will come twice...

Save all your prayers,
I think we're lost today,
There's no morning after,
No one's around to blame

Scream your lungs out, await for laughter,
You don't have to wait forever,
It's the next disaster

Scream your lungs out, await for laughter,
You don't have to wait forever,
It's the next disaster


In Flames

Image and video hosting by TinyPic

Have we lost the spark or a guide?
What's the latest on the screen?
Can't be too late to turn around.
I need all the help from you

I need to find something to blame for a long lost time

I am running from something I don't know
I am searching for something, which way to go?
I am trying to separate what's real
I am running in a wheel

Is it dark or is it bright?
What's the latest on the screen?
Please tell me my name
I haven't checked it today

I am running from something, I don’t know
I am searching for something, which way to go?
I am trying to separate what’s real
I’m running in a wheel

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?
Collect some stars to shine for you
And start today cuz there are only a few
The sign of times my friend

Avoid infinity
Are you for real?

Just scratch the surface
And you will find
Something to blame for a long lost time

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?
Collect some stars to shine for you
And start today cuz there are only a few
The sign of times my friend

Just scratch the surface
And you will find
Something to blame for a long lost time

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?
Collect some stars to shine for you
And start today there are only a few
The sign of times my friend

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?
Collect some stars to shine for you
And start today cuz there are only a few

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Collect some stars to shine for you
Start today cuz there are only a few


In Flames

Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 21.12.2008.

I'll be the rock that will be strong for you, When you feel that rain falling down on you, When there's noboy else around you, I'll be there for you... I'll be...

Kako je zivot cudna stvar... Ljudi za koje mislis da ih poznajes, mijenjaju se u trenu... otkrivaju da su sposobni za stvari koje rade debili, propaliteti od ljudi... Ljudi koje volis... Neki za koje bi da ruku u vatru... Neki koje volis vise od sebe... Sjebu te kad najmanje ocekujes... I to do temelja... Zbog ljudi koje volis ispadnes jadnik... U svojim vlastitim ocima ispadnes nesto sto nisi niti ces ikad bit... Zbog drugih se ljudi pak zapitas di su ti bile oci... Jednostavno ti poljuljaju sigurnost u prijateljstvo... Prati te osjecaj da te nikad nisu ni postivali kao sta si mislija...


Medu prste zapetljan zadnje cigarete dim
cuva me od mene samoga...

Neka mi vjetar s juga osmjeh vrati na lice
Kao da me nikad nije bilo to



A sad zelin zahvalit nekin ljudima...

Leona: moja najveca ljubav... fala sta si uvik uz mene i sta mi uljepsas dan

Lorna: fala i tebi xD

Sokratova druzina (Stefe, Kamy, Ana, Zore, Doris, Danica): cure, i same znate koliko mi je drago zbog svega... volin vas puno... Zore ti neces vise pit xD... Kamy otvori okice xD

Simic: kraljino xD

- 21:06 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.