skybird

utorak, 23.12.2008.

Poslanica

Čitavši neke blogiće uvidjeh da nije zabranjeno napisati koju riječ i nakon duge apstinencije...Stoga odlučih javiti urbi et orbi da sam još živ i kao starim prijateljima koje sretnete nakon dvadeset godina u pet minuta objasniti što si radio sve te godine.
E, pa nakon višegodišnje hospitalizacije na odjelu naše psihijatrije pokušao sam okrenuti ploču - Čitao sam neku knjigu o glumi i uvidio da je gluma puno moćnija stvar od one što gledamo u sapunicama...I tako sam umjesto da dalje jebem sve po spisku tim serebritijima, televiziji, politici, političarima, varalicama, svjetskom poretku itd. itd. zaželio glumiti...

Pita me doktor šta mislim o Đapiću a ja kažem da je to jedan fini gospodin čije poštene namjere i rezultate žele prikriti razni bolesnici...Da jedva čekam povratak Lane Savić i da je šteta što je nema više u medijima, da se naše gospodarstvo fenomenalno kvalitetno vodi itd. itd. ...Da skratim, puste me na probni rok kući...Već u vlaku sa zadovoljstvom pročitam da li je Bubi jebao Vlatku ili nije...pročitam onako kulerski...pa se uključim u razgovor o Nives Celzijus - pa zašto ona ne bi dobila nagradu Kiklop i time se barem simbolično povezala sa Rankom Marinkovićem...Glorija i "Kako su me derali" su tu negdje, plus minus...Pa u rastoranu nastavim o Letu 3...Skandalozno....Svinje...Psuju pička im materina....Skidaju gaće...Nek materi skinu, jebo im pas mater...(Govori jedan čikica, uzorni moralist) a ja potvrdno klimam glavom i odobravam...Je, od toliko naših političara koji znaju lijepo pričati oni dovedu majmune…u pravu ste gospodine…Onda sretnem Gigu Blesanovog…zamjenik predsjednika gradskog vijeća. Još nema dana radnog staža ali zato ima sve ostalo…Zaposlio i užu i daljnju familiju…u tri nadzorna odbora…Uspješan čovjek nadasve a vratio se iz Švicarske tek 2000. Kaže ide polagati vijence na spomenik palim braniteljima pa se išao presvući…iz gostione gdje po cijeli dan sjedi...Ja mu kažem da je sretan grad koji ima takvog čovjeka a on meni ako što trebam da mu se javim…Kaže trebaju nam školovani ljudi…(Pa kako neće trebati kad mu neko treba pročitati dopis kad dobije)…
Kod kuće sjedim pred Tv-om i prebacujem sa Big brothera na Trenutak istine pa ubacim sve moguće vijesti da čujem gdje se tko objesio, ubio, bacio s kata…
Bio sam na razgovoru da me vrate na posao…Rekao sam da mi je čast raditi uz šefa koji ima tako krasnu kravatu i toliko zna…Ako mu mogu pomoći na bilo koji način samo neka kaže…u pola noći, u pola…

Onda sam se probudio mokar do kože…Presvukao prugastu pidžamu i okrenuo se na drugu stranu…imam želučanu virozu i proljev….

Znam da bi sada negdje trebali biti Božićni blagdani, bar su prije bili u ovo vrijeme pa vam svima čestitam Božić.

Pozdravima se pridružuju Frenky, Zvonko i ostali….

- 08:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #