skybird

četvrtak, 15.06.2006.

Ekskurzija u Berlin

Svi pišu neke putopise pa evo i moje zadaće. ..
Neki dan (nedjelja) probudim se, ma kurac probudim - nisam ni spavao od uzbuđenja, obućem kockasti dres i odem na aerodrom sa kartom koju sam čuvao zadnji mjesec više nego jetru od ciroze...
Na aerodromu se naša grupa utopila među 2000 većinom normalnih ljudi jer je većina kolega bolesnika otišla kopnenim sredstvima...Odmah je bio zastoj - nedovoljno osoblja na šalterima...Iznenadilo ih...Nisu znali da će valjda svi doći...16 avijona...pa vele ko bi to napunio...
Ipak odletimo...Neki XYTours nas stavi u autobus i provoza po Berlinu, inače trećem turskom gradu po veličini sa 200 000 Rusa, a boga mi tu su neizostavni predstavnici Pirinejskog poluotoka, Balkanskog poluotoka i drugih otoka i poluotoka ...Mješavina za popizditi...Od znamenitosti sam vidio ona vrata, pa židovsko groblje...pa bundestag...pa židovsko groblje...pa filharmoniju...pa židovsko groblje...i da ne nabrajam dalje...uglavnom grad površinom 4 puta veći od Pariza...

Zatim nas odvedu na klasični njemački ručak u "gril kod Jure" - Jure naš čovjek ali koji peče čevape i pljeskavice na njemački...valjda špreha dok peče...drugo objašnjenje nemam...

Onda odemo do S - bana...Mi imamo J.Bana i BoBana a oni SBan i UBan...pa na stadion...
E tu malo stani...Brazilaca 180 miliona?...Pa šta da je nas 180 milona ? Morali bi graditi tribine ko Kineski zid...Pa mi smo ludi za 580 miliona...Kažu da smo dobro navijali...Pa šta će reći kad budemo stvarno navijali...Ti ljudi stvarno ne znaju šta je sreća...Kakav nacionalni dohodak, kakav izvoz, kakve stranke, kakva pizda materina...kog je briga kad jebeš sucu i oca i majku, kad vrištiš i skačeš, kad pjevaš himnu iz ponosa i ljubavi kao Filipović pred vješanje...kad se naježi svaka dlaka na koži...
Izgubili smo...Pa šta?..Tu se javlja jedini preostali optimizam u krvnoj slici Hrvata...sjebat ćemo žute i klokane...

Vraćamo se na aerodrom i vidim da su i njemci u kurcu...toliko neorganizirani i smotani da su nam bili smiješni i nismo se ljutili...oni rade sve po P.S.-u a to brate ne ide...malo improvizacije dobro bi im došlo...

Vraćam se kući iscrpljen ali i zadovoljan jer nedjelja je za koji dan a ja sam u Nirbergu...pa Stutgartu...

- 22:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #