skybird

srijeda, 19.04.2006.

Radomir, pederi, najlonke

Radomire, Radomire…. Da mi nije tebe i takvih mozgova ne bi nikada ni otvorio ovu kutiju i trošio svoje jadne prstiće…

Ali kad opizdiš izjavu kao predsjednik TSH, da ženski tenis treba gledati jer je atraktivniji onda se bude moji hormoni na 230 nečega…
Sad bi ti majstore trebao propisati kolike sise trebaju imati igračice i koliko kratku suknju…

Možda ne bi bilo loše da propišeš i način serviranja kako bi što više ispali guzovi…Naravno za rasprodanu dvoranu ispod suknjica trebaju biti tange…

Zar je moguće stvarno izreći takvu glupost a da nitko ne komentira? Ili se stvarno ženski tenis gleda da bi se frustriranim starcima diglo ono malo kože što je ostalo…fuj…

A možda tako pederi gledaju na muški tenis…Sad ću gledati tko istrčava iz dvorane kad se Mario Ančić naguzi da prima servis…ili kad stišće dršku od reketa…

I ti ljudi su mi zanimljivi…opet neke parade…Stvarno mi nije jasno zašto toliko žele pokazati da su pederi…A onda se skrivaju pod pseudonimima…

Pa većini ljudi to ne smeta…naravno ako ih ne diraju…Ali zašto onda toliko potenciranja…Frenky kaže da sam glup i da „oni“ žele da ljudsku vrstu pretvore u homoseksualnu kako bi smanjili reprodukciju, sjebali religiju i usmjerili poredak po njihovim željama…

Ja ne vidim toliko daleko ali mi stvarno idu na ganglije s tim traženjem prava…Pa mene napaljuje ženska noga u hulahopkama…Kako bi bilo da osnujem udrugu Raskorak i dobivam novac iz proračuna? I pravimo parade…onda stavimo hulahopke na glavu pa iz parade naiđemo u banku, kladionicu ili mjenjačnjicu…otkrit će nas kurac kad nas osumnjičenih bude tisuću…
I tražit ću da imam prava kao i oni koji ne vole hulahopke…I Sabor da glasa, jasno…Ako je cijeli svemir heteroseksualan kao što reče ona zastupnica, i osta živa, tako je i cijela zemaljska kugla puna najlona…Dakle, imam potpuno pravo na lovu, medijsku prezentaciju, članstvo u raznim ljudskim odborima, forumima ili kako već…

I tenis obavezno u najlonkama…Ruske tenisačice u najlonkama !!!...Radomire, diko naša zidarska, uvedi to pravilo i gradi ako oćeš i u Šiškovcima…

Pozdrav svim blogerima ma gdje bili…

- 14:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #