skybird

ponedjeljak, 20.03.2006.

Latentno stanje

Teško mi je išta pisati jer sam se potpuno sklonio u svoj mali svijet…
U njemu mi je tako dobro, toplo, mirno…vjerojatno je to ono o čemu govore oni jogiji…

Međutim naletim katkad na Frenkija i moje društvo iz bolnice pa prospemo koju budalaštinu na račun onog drugog svijeta…većeg…važnijeg…

Pitaju me zašto ne gledam TV? Kažu da je svaki dan sve veselije…Da smo Miloševića više gledali mrtvog nego što ga je gledala njegova mama živog…Kažu da je Igor Šprajc (do 91. Igor Jovanović) obznanio kako je HTV najgledanija javna televizija u Europi (od onih što su ispitivali neki Poljaci)…Hahahahaha…Pa kako su majstori uspoređivali gledanost gdje imaju 3 (tri) televizije i gdje imaju 33 (trideset tri) televizije kao u Italiji ili drugdje…Pa najgledanija je javna televizija u Albaniji…druge nemaju…Svašta…

Kaže Frenky da Americi kraj auto cesta imaju samo restorani brze prehrane četiri velike kompanije…I onda, ili ćeš umrijeti od gladi ili jedi ono što ti oni zamijese…E pa ja neću da mi mijese ove tri televizije nego ću sam jesti travu i neću slušati i gledati pizdarije…

Da, i ne želim više biti prorok kao sad sa seljacima…Spremaju prosvjed zbog neimaštine i onda u pauzi skoče do Bjelovara i kupe 200 !!! traktora po 100 000 !!! eura…Joooooj….

I ne čitam više ništa što nije starije od sto godina…Zadnje što sam pročitao od aktualnosti je kako će Lovac Luka i Borna kola Rajić podijeliti 200 milijuna eura…problem je to….Uostalom nikom ko se zove luka danas nije lako…Luka Bonačić…Luka Rijeka…Luka Bebić…Luka mladog…

Tako…tražim od vas oprost za povlačenje u ilegalu i meditaciju koja nas možda jedina može spasiti…Ako nas ne spasi naša crkva… jer djeca mi imaju vjeronauka više od povijesti, zemljopisa, prirode, isto koliko matematike i hrvatskog…u školi… A kad dođu kući trče na katahezu…No, ja ionako nisam prilagođen…

Na kraju pozdrav uz zadnju emisiju obrazovnog programa koju sam gledao :
Priča se o umjeću govorništva, debatnim klubovima, verbalnom sporazumijevanju…filozofira se na kamione…I onda nazove jedna djevojčica od 7-8 godina i upita: a je li uopće bolje pričati ili šutjeti?…

Draga moja djevojčice…

- 15:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #