skybird

utorak, 28.02.2006.

Maskenbal

Neki dan pomislih da sam postao važna faca jer su mi obrisali sadržaj bloga…Rekoh, vidi neko to i čita pa mu se nisu svidjele observacije na temu vođe nacije…Ali kurac…sutra mi vratiše izgubljene riječi…

Za to vrijeme se vesela družina luđaka zabavljala trenutno najvećim ovozemaljskim veseljem koje se nazva maskenbal ili po naški maškare ili ne znam već kako…

Poticaj nam je dala vijest da se na diplomatskom balu skupilo 500 uzvanika predvođenih našom ministricom za europske integracije…Naravno bila je tu većina «belosvetskih» neradnika kolokvijalno zvanih veleposlanicima…
Kako agencije javljaju, tamo nije bio i naš predsjednik jer se njegova maska nije uklapala u tematiku skupa…vukodlaci su bili u šatoru pokraj…
Osim toga njegov smisao za humor doveo bi ozbiljno u pitanje ovaj meteorski uzlet lijepe naše (od 2000. do sada porast od 12 do 25 milijuna eura vanjskog duga)…
Naš bi predsjednik ugledavši veleposlanika iz Kenije rekao: «e jesi se dobro načađio…izgledaš ko prava crnčuga»… Ili bi veleposlaniku iz Kine rekao: «Baš si dobro zategnio te buljave oči…izgledaš stvarno ko oni dvožumanjkasti…» Predsjednik ko predsjednik…

Ustvari, čini mi se što i Frenky potvrđuje, da je više maskiranih tijekom godine nego u samo pokladno vrijeme…
Eto, kažu da su izvođači Bečke filharmonije popizdili što seljačine (izraz koji nema veze sa seljacima) obučene u frakove stalno plješću između izvedbenih stanki…
Jebi ga, dojučerašnji kamiondžija (čast sadašnjim kamiondžijama) još mrljavih ruku od totmasti i privatizacije obukao frak i otišao na koncert…Čovjeku se plješće i što ćeš…Razmahao se ko tuljan u cirkusu…Sreća da su im poisključivali mobitele…Inače bi bila scena da naš novokomponirani bogataš na poziv za vrijeme izvedbe valcera odgovori : «Reci im Milenko da ću im svima jebat majku i dati otkaze ako ne nađu tu getribu…»

A maskiranih je more…Upoznao sam jednom prilikom jednog visokog dužnosnika HSS koji se oblači bolje od Marlona Branda…Ja mislio engleski plemić u najmanju ruku…A kad je prozborio...mila majko što me rodi…I vodi glavnu riječ: telekuminacije pa telekuminacije…Pitam ja koji mu je to kurac, a jedan mi kaže da su to telekomunikacije samo mu nitko ne smije reći…zemljo otvori se…

Ma ne maskiraju se samo političari…Ja sam skoro umro jer mi je liječnik dijagnosticirao trovanje hranom…a meni puklo slijepo crijevo…Da sam umro jebo bi mu mater…hahahaha…Ali je čovijek uredno obučen u bijelu uniformu, stetoskop oko vrata…jedino što ne zna je li fibula kost ili dio oka…

A u firmi…iiiiiiiiiiiiiii…šefica nabave hoda jebo ti kraljicu Elizabetu…a u nabavu se razumije ko Mara u krivi kurac…Nazvala korparu što plete korpe da pita jel proizvode korpu kvačila…Ali kad je vidiš u pičku materinu sveznalica…
Šef elektro odjela (inače doušnik po struci) hoda u radnom mantilu i misliš da je reinkarnacija samog Tesle…A od fakulteta ima samo nečije knjige…i žena mu mijenja osigurače jer on ne zna…

Uostalom koliko ima onih koji hodaju bez maske i ako ih ima koliko dugo mogu opstati…nikoliko…Ja sam opstao dvije godine i nabacio luđačku na sebe…

I uvjerio sam se da je najbolja…jebeš im mater a oni ti ne smiju ništa…

Živio maskenbal…




- 14:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #