skybird

utorak, 14.02.2006.

Dan zaljubljenih

Već dobra dva tjedna nas bombardiraju sa Danom zaljubljenih…I evo došao je…Hvala Bogu jer to znači da će noćas u ponoć i proći…Jedino što ga treba preživjeti…

Jutros na radiju počinje Jutarnja kronika sa : Danas je dan zaljubljenih…Sa svih naslovnica i ekrana pršti – Valentinovo…Crvene boje više nego u bordelu i na partijskom kongresu (one Partije)…Gazde restorana u zadnjim nabavkama pred večerašnji stampedo poput onog u Pamploni…

Eeeeej, pa pustite nas da živimo pičke zapadnjačke…

Lucija se ne može načuditi mojoj ljutnji…Kaže da je to baš jedan fini praznik…
Ma koji praznik? Ako si zaljubljen boli te kurac koji je dan…Ako hoćeš nekom pokloniti nešto, poklonit ćeš mu bilo koji dan…
Ma zamisli koliko će danas biti sjebanih veza zato što je netko zaboravio na to, nije stigao ili je kupio manje od onog drugog…
Ma samo trošiiiii… U tjednu zaljubljenih popust na radna odjela i gumene čizme Borovo 10%...U tjednu zaljubljenih popust na svinjska rebarca…Samo na Dan zaljubljenih popusti na traktore Zetor…

Čak je i ona direktorska svinja jutros počešljala glavu popljuvanim dlanom, obukla neuflekani prsluk iz treće epizode Otpisanih, i priprema se da svojoj dragoj kupi neki poklončić…Valjda će se naći neka kunica iz one vrećetine…
Za uzvrat ona ga neće pičkati bičem kao inače, nego samo čizmom u glavu…

Skinuo sam onaj spot Ede maajke – „Mater vam jebem“…nek sad on psuje za mene…Kao onaj tip iz susjednog sela što je platio jednoj babi 100 E da se za njega sikira…

Dan zaljubljenih…Pljuc…

Zanima me samo koji je idući Dan koji će nam poslati? Ili noć, kao onu vještica? Uostalom logično bi mi bilo da je Noć zaljubljenih (dakle da škripe kreveti) i Dan vještica…jer skoro sve ove vještičure vidim po danu…po noći se kreću anđeli, posebno oni sa peticom na sisama, hahahahaha….

Ja im predlažem Dan kretena jer tu ima više pripadnika od ijedne vjere i bilo kakve pripadnosti…Onda opizde reklame: Za vaš dan popust na padobrane 27%... Vaš susjed ima padobran a vi? Vi ćete skuplji i veći…Danas je proslava Dana kretena na HTV u, gostuje more gostiju…Pokloni za ovaj Dan nisu važni po tipu nego po cijeni…Mora biti skuplji od 1028 kn…

Sve u svemu dobre sam volje jer sam pronašao stranicu sa smiješnim klipovima uglavnom iz drage nam susjedne zemlje Srbije i šume…
Iako teška srca ali moram priznati – Srbi vi ste carevi…toliko budala mi ipak nemamo ma koliko se trudili…I naš Hamdija pobjedi u nacionalnom (ustvari bolje reći državnom natjecanju, hahahaha) a vaš cigo ne zna ni što je higijena…Al je barem zanimljiviji…meni luđaku naravno…

Zato svima preporučujem lijek prije kojeg obavezno morate isprazniti svoje napaćene mokraćne mjehure, jer ovi klipovi djeluju strašno diuretički:

www.kobajagrande.com

Upala trbušnih mišića zagarantirana…I preporuka da se krene od zadnje strane(19) jer je pijani Rus čudo…

- 08:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #