skybird

petak, 10.02.2006.

Razočaran

Jučer sam prvi puta nakon tridesetak dana preskočio upisati događaje dana…
Jednostavno bio sam napet k'o popov kurac i bolje da nisam prosuo svu onu gorčinu na papir…
Zašto? Pa zato što jednostavno ovaj moj idiotski mozak ne prihvaća da 2+2 ne moraju biti 4…ne prihvaća da direktor koji sjebe firmu za 20 mil. kuna !!! bude nagrađen…ne prihvaća da sudac na sudu traži novac da bi presudio spor koji je jasan i onom mom klipanu starom 5 godina…
Ako ću biti sebičan mogu reći da me boli kurac što HTV razbacuje novac na majmune, da me boli kurac što Prva HNL duguje 700 milijuna kuna, da me boli kurac što u Saboru ima debila koji ne znaju ko im glavu nosi…al' me ne boli kurac kad mene osobno jebu…i to u mom dvorištu…

Ali nisam sebičan jer znam da je sve uzročno-posljedično i da je sve to u ovisnom odnosu…i ne mogu više šutjeti…Pa dokle više? Pa ajde da se malo zamijenimo pa da sad malo ja jebem…

Stalno sam hrabrio i sebe i druge…Uvijek sam govorio da neprijatelj neće proći dokle god se čuje i jedan pucanj sa Ljubinog groba…Ali kurac…municije je sve manje…a idiota sve više…

Taman kad sam smislio napisati koju riječ smirujući sam sebe, pogledam najslabiju kariku…O Bože pa zar se možeš tako šaliti sa ljudima? Pa u finale su došli ljudi koji su upravo u finalu rekli da je njemački fizičar Galileo Galilej, da je ukrajinska revolucija prije koji dan bila obojana u plavo, da Boris Lajner svira u Atomskom skloništu, da je drugi naziv za Juventus - Forza Juve,.. Pobjedio je natjecatelj koji je nakon 7,5 minuta razmišljanja ipak slavodobitno pogodio da je uterus maternica…

I na kraju su me komentari dotukli: Mislim da sam zasluženo pobijedio…Ja sam došla da ispitam svoje znanje i mislim da sam uspjela, jako sam zadovoljna…
I puk'o sam kao dinja…

No obzirom da je jutro pametnije od večeri, danas sam shvatio da je to tako i gotovo…Koga je briga za znanje ako se pronevjere nagrađuju, a presude, razni mandati, radna mjesta kupuju…

I samo se sad pitam tko je tu komičan : Jajan i Laki ili onaj što je u milijunašu rekao da su Tarzana othranili lavovi…On je student…Vjerojatno budući predsjednik…nečega…

- 14:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #