skybird

srijeda, 08.02.2006.

Prorok

Ne bi volio biti prorok, pogotovo Muhamed, ali nedavno sam rekao da se osjećam sretnije ovako izoliran od vanjskog svijeta a ovih dana mi se to stalno potvrđuje…Jedino što mi se čini da trend događaja govori da nas ni ovi zidovi neće spasiti…

Vidim recimo, da će uskoro prolaznici i kod nas morati paziti na torbe u tramvajima, vlakovima, kinima…Bit će ludo zabavno kad neka senilna baba ostavi na sjedalu torbu sa grincajgom…Ili neki penzić pusti malo glasniji prdac…Bit će bježanije kao na Neretvi…

To je naime za očekivati …jer čim netko nedolično spomene Islam, miroljubivi sljedbenici pale zastave, linčuju sve što nije u toj vjeri, raznesu dinamitom…Prava vjera…Da sam ranije razmišljao i ja bi u nju…Pa kad mi je onaj žvaljotresni direktor dao rješenje o premještaju a ja buuuuum…Alahu ekber…
Samo što bi ja vezao dinamit oko njega a ne sebe…Pa u svakoj vjeri ima malo otklona… Morao bih mu vezati dinamit za tijelo jer on ne bi imao ruke pošto ih tamo lopovima odsijeku...Ustvari on toliko krade da bi mu ostale čitave samo trepavice...
Onda, nije loše što možeš imati i više žena...a da ne moraš skrivati...a svoju umotaš kao mumiju...da se hoće švalerati ljubavnika bi joj prošla volja dok je skine...

Frenky kaže da nisu krivi muslimani jer ih netko namjerno drka kako bi lakše vladao svijetom… ali jebem i njega i njih kad se stresem čim vidim onog doktora koji ima bradicu kao Bin Laden…

Ali barem sam zaštićen od domaćih izdajnika…Radomir Čačić sam sebi dao posla za 225 mil kuna…Komisija ispitivala šest mjeseci i nije ništa našla…Kako će naći kad u komisiji sjede šegrti koji još nisu sposobni da dignu više od 10-20 mil. ?

Izolirali smo Zvonka jer je večeras show tri Lane!!! Ne jedna - tri!!! Jedna je pjevačica, tako kažu, ova naša je sad manekenka, a treća je poznata sportašica Lana Baneli!!!!!!
U anketi našeg odjela u kojoj su i renomirani otkačenjaci sporta nismo odgonetnuli koji je to sport…Ali znamo da postoji odnedavno olimpijada smeđih sportova u kojima mogu nastupati… i to kao štafeta…

Ivana Husar će dobiti sina…a Selektor Kranjčar ne sumnja u vrijednosti igrača Kranjčara…

S r e ć a što sam lud…S r e ć a ….

- 20:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #