skybird

ponedjeljak, 06.02.2006.

Važnost (ko)medija

Hahahahaha…
Teško je opisati scenu koju sam jutros zatekao u našoj sobi za terapije…Zvonce je preozbiljno shvatio današnje predavanje pa je kao hrčak oko sebe navukao novina, izvješća, fotografija, video i audio materijala…Jebo ti XII kongres SKJ…Ovdje je bilo više materijala…
Rekli smo mu da bi rado dočekali Božić sa svojim obiteljima ali će izgleda biti na knap…ako skrati predavanje…
Kaže Zvonimir da toliko ima pizdarija u svijetu medija da nam može do mirovine o tome…Kao da mi nismo ludi pa da to ne znamo…Na sreću veći dio našeg pametnog naroda zna da su mediji neovisni, da je TV program kvalitetan i zanimljiv, da nije skup i da smo pravi sretnici što imamo takvu televiziju…

Zvonko je i počeo izlaganje sa televizijom…Iznio je za početak cijene emisija koje naš premudri narod plaća da bi ga zabavljali…Kaže da kućanstvo Ogresta – Merlić zarađuje za svoje genijalne emisije 328 000 kuna…mjesečno…
Koliko god bili ludi svi smo se u nevjerici čudili…Pa za te pare ne da snimiš emisiju „Piramida“ nego te odnesu na vratu u Cairo, u dolinu piramida i popnu na vrh…Ali „Kontraplan“ je ipak nešto drugo…E tu ipak ima puno troškova – dvije stolice, stol i tri kamermana koji dobiju po 120 kn po emisiji…Nabraja tako naš Zvonko cjenike a mi sve više u komatoznom stanju pa smo 19 milijuna kuna za Huljićeve sapunice prihvatili sa smješkom… Uostalom, kad je u toj seriji glumačka diva Jelena Veljača normalno je da košta toliko…A to što sam zbog nje poderao jedan mjesec iz svih kalendara pa sad svaki ima 11 listova ko me jebe kad sam lud…
I Genijalci su skupa emisija…Ali barem zaslužuju naziv…Jer samo genijalac može lupetati pizdarije, pred 9% oduševljenog pučanstva (službeni podatak) i zato dobivati novac…

O državnoj TV još bi se moglo danima…Privatne? Umjesto RTL-a ova bi se trebala zvati GTL (Genijalna televizija) Zašto? Zato što je genijalno otkriće da možeš jednu te istu seriju puštati 126 godina za redom a da to idioti gledaju…Samo ubacuješ druge reklame…Jebote to je jeftinije od jumbo plakata kraj ceste…Ali ubace oni i koju autorsku emisiju…“Hamdija milijunaš“…Zbog osjetljivog želuca nisam gledao ali Zvonimir kaže da je mislio da gleda onaj film kad glavni junak ne zna da je ustvari u relity showu…Ma koji kurčev relity…Na finalu Zagreb opena Hamdiju fokusira kamera HTV- a !!! E sad jebeš mi mater ako to ova luda glava može razumiti…
Za Novu TV možda je bolje da se zove Nova šansa TV jer služi za propale kadrove Stare TV...

Novine? Fijuuuuuuuu… E tu je tek fešta…Naslov velik kao zadnji točak od Johana Deera:
„Hrvati uz predsjednika“… U podnaslovu – Medija plus provela ispitivanje na 128 ispitanika koji su sa 60% uz predsjednika i njegovo svjedočenje…Jebote, to znači da ni njegova familija, njih 128, nisu uz njega…128 ispitanika…128…Pa da dođu kod nas u ludnicu rekli bi da 99% bolesnika misli kako svijet ide u pičku materinu…A ustvari ne ide jer je sve prekrasno …Frenky bi se i dalje pretvarao da je lud…
Onda izađu novine po tri kune…A članci fenomenalni…Mateo Senković ima lijevo stopalo veće od desnog za tri mm…Nemoj zajebavat…Lidija M. nije uzela kusur 2 kune nakon šišanja…Ma ajde…Svako jutro na kiosku dam tri kune da mi ne daju novine…

I tako, Zvonimir i dalje elaborira sve ono za što Frenky jednostavno kaže da je ispiranje ono malo mozga što je ostalo narodu…Možda će ova mala grupica koja je ovdje izolirana biti pokret otpora kao u Pobješnjelom Maxu kad ostale istrijebe…

Došao sam u sobu, da mi se tlak smiri i razmišljam o piramidi…Ne toj kretenskoj nego onoj pravoj….Keopsovoj…Bio sam tamo…i shvatio zašto sve njih treba sjebati…oni se još smiju a bosi su…vesele se novom danu a ne očekuju ništa…boli ih kurac što Lana Pavić piše autobiografiju…
Sedam dana ljetovanja (zimovanja) u hotelu sa 17 zvjezdica košta 1000 kuna…Jadrane, jadrane, jadrane moj…


- 11:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #