skybird

petak, 20.01.2006.

Zamalo ozbiljan post

Koliko malo treba čovjeku, pa makar i ludom, da se razveseli…

Zauzet izradama planova, programa, izvještaja, izvješća, strategija, analiza, koristeći ime Microsoftovo češće od svevišnjeg, dok sam živio u normalnom svijetu nikada nisam koristio onaj komunikacijski dio mrežnih mogućnosti…

Međutim, nakon odlaska u izolaciju doživjeh iskustvo koje mi je nedvojbeno dokazalo postojanje duše, izvidalo rane užasnih spoznaja i stavilo oklop za sutrašnje borbe…
Naiđoh na sugovornicu koja je mogla biti bilo tko, izgledati bilo kako, raditi bilo što, biti bilo gdje…a ja sam s „tim“ provodio sate i sate u razmjeni moždanih valova…Dakle, apsolutno vanmaterijalni, neovisni, nepoltronski, bezinteresni, bezimeni kontakt…Prekrasan…

Nakon što je napustila mrežu, pitam se da li je uopće i postojala ili je samo bila plod moje ludosti… I počeh bilježiti ono o čemu bi da je tu, sigurno satima raspravljali u međusobnoj komunikaciji…

I onda, odjednom shvatih da moje dnevne ispovjedi čitaju i neki ljudi izvan ovih zidova a koji su vjerojatno bliski mojoj dijagnozi – neprihvatus idiotikus voditis. I ne samo da čitaju nego potvrđuju situaciju i ludilo…

I bude mi jednostavno drago…Razveseli me…

Kakve li sreće znati da još nismo svi uhvaćeni…Da Terminator još ne može mirno hodati…
Nisam prvotno ni pomišljao da bi odgovarao na komentare, ali to je najmanje što mogu učiniti istomišljenicima…i trenutno najviše:)) …

Volio bih kad bi ovaj pokret otpora uspio vratiti pravdu, istinu, iskrenost, kulturu, poštenje, kriterij vrijednosti…Ali neće ići… Jer to nije samo kod nas…Ova strava se događa na cijelom ovom jadnom planetu…Jer ipak je Jerry Springer show na vrhu svjetske gledanosti…

Zato nam ostaje da pišemo, čitamo, komentiramo…i po mogućnosti se smijemo…

Ali…ako nam i to pismo postane sredstvo doći na neku cool listu zbog cool liste, onda je Terminator na dobrom putu…Zato, ne stavljajte me u favorite nego samo dolazite u posjetu…Posjete su od 14 – 15 sati…I naravno, kao što je red, vrata se otvaraju nogama jer su ruke zauzete poklonima…

Ne moram reći da je Frenky rekao da bi bilo bolje da prestanem pisati jer bi uskoro mogao najebati…Kao da već nisam…

- 09:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #