skybird

srijeda, 18.01.2006.

Brokeback mountain

Brokeback mountain…Zlatni globus…Vjerojatno i Oscar…

Kad čovjek pročita tako zvučno ime nekog filma pomisli na Silvestera Stalonea…ili Stevena Sagala…Ili neke slične junake koji će se 90 minuta boriti protiv vremenskih neprilika, surove planine, svjetskih zločinaca…Oni će ga hvatati, on će bježati…puno mrtvih, višenja nad provalijom…svijet u opasnosti od smrtonosnog virusa, atomske bombe ili super novog i super opasnog oružja…da…

Najmanje što bi luđak kao ja pomislio je na dva kauboja, još iz Texasa, na predivnim divljim konjima…kako se ljube…Kauboji homoseksualci…Zamisli priče…Kauboji homoseksualci… Što nam autori poručuju ovim filmom? Neeee, Frenkyevo mišljenje sigurno neću zapisati jer je predugačko i previše komplicirano…Zapisat ću svoje: Autori nam poručuju - Svi smo mi pederi!

I nije mi zbog homoseksualaca…Neka ih…Ne guze mene…Ma zbog kauboja mi…Kako ću sada gledati Obračun kod O.K. korala kad će mi u glavi samo biti da se poubijaše zato što je Jedan od Earpova izjebo jednog od McLauryevih, čime je prevario Billiya Clantona koji je bio zaljubljen u Doca Hollidaya…Strašno…

Barem mi je sad jasno zašto nose ona podebljanja hlača na guzici… je zbog jahanja, ali na komu ili čemu…i zašto hodaju onako raskrečeno…
Jasno mi je i zašto su indijance napadali…Zbog pera…da se mogu škakljati po jajima…
Nije mi do sada bilo jasno ni zašto su im pištolji imali tako duge cijevi…
Ovim su me filmom definitivno obrazovali..

Samo, sad ću i na ratne filmove gledati drugačije…U Otpisanima do sada nisam znao da ustvari Prle ševi Tihog i zato Mariju nitko ne dira…

Jozef je zvao ženu i pitao da li su djeca gledala isječke iz nagrađenog filma…Nažalost kasno, jer već jesu…Pitala djeca mamu:
- Mama, ne daš nam gledati kad se ljube čiko i teta, a je l' možemo gledati kad se ljube dva čike? Neki je kaubojski je film…

Lucija je u bedu jer joj je sad udaja još dalje…Više joj opasnost i konkurencija nisu samo razne sponzorušice, već i kakav macho muškarac…

Zvonimir se smije i kaže da mu je drago što Lana Pavić nema pišu jer bi sutra morao u novinama čitati kako se seksala sa svojim dečkom poput junaka ovog grandioznog filma…

A ja se pitam što je sljedeće? Film o trogodišnjem serijskom ubojici, časnim sestrama prostitutkama…Ne znam što još zamisliti luđe…A baš sam sto posto lud…

Ili je samo stvar u sterilizaciji ( o Frenky, da nisam lud poludio bih od tebe) …Proizvedene su sterilne životinje, genetičkim inženjeringom možemo proizvoditi biljke i nespolnim putem, još trebamo okrenuti ljudske spodobe istom spolu da se ne razmnožavaju i to je to…

Brokeback mountain…za-jebana planina…

- 08:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #