skybird

utorak, 10.01.2006.

Hrvatsko "Umijeće ratovanja"

Otkad sam prihvatio činjenicu da sam nenormalan i lud, i da sve ono što je po mom mišljenju bolesno ustvari ispravno i dobro, osjećam se super…
Njegoš je davno rekao: „Blago onom ko u mladosti poludi, cijeli mu život prođe u radosti i veselju”. E pa jebo me onaj ko mi dade tolike knjižurine i otključa ladicu radoznalosti…i zašto me ranije nije ovo klopilo…
A ni moji dragi roditelji nisu amnestirani – „to nije lijepo… to nije pošteno… to je kulturno… to je plemenito… to je lažno… samo istinito…“
Petica iz vladanja ko kuća… I to Ljube Ćesića Rojsa…Al' opći uspjeh - kolac k'o ruka…Do sada…Ali od sada – laganini…Spavam, jedem, ne razmišljam, smijem se, ne razmišljam, jedem, spavam…A povremeni susret sa ženom donijet će i malo erotike…ali u strogo kontroliranim uvjetima…

Zadnja knjiga koju sam pročitao mi je samo to i potvrdila…I ne samo to…Potvrdila mi je da smo mi Hrvati stvarno izabran narod…je…definitivno…Kad malo promislim (a što su zadnji recidivi moje moždane funkcije) i prije nego što sam pročitao tu knjigu mogao sam to zaključiti…
Pa jedino smo mi majstori iznajmljivali zemlju trinaest stoljeća a da se nismo uknjižili na nju. Malo Mađarima, malo Talijanima, malo Francuzima, malo Austrijancima, malo Turcima…'Ajde neka netko iznajmljuje stan a da nije na njemu…Malo sutra… Al' sad imamo Hrvatsku…samo ne još dugo…
Onda na primjer, nitko tako doslovno ne prakticira vjeru kao mi…Jer Bog je rekao da budemo suzdržani u jelu i pilu, da budemo skrušeni, siromašni…što velika većina i je…doslovno…

I sad da ne idem u detalje, vraćam se na knjigu „Umijeće ratovanja“ koju je napisao Sun Tzu, drevni kineski ratnik-filozof. Postulati te knjige se kroz dvije tisuće godina poštuju u svim vidovima ljudske djelatnosti i doslovno svugdje…Osim…osim kod izabranog naroda…

Kaže Učitelj Sun : Vodstvo je stvar inteligencije, pouzdanosti, čovječnosti, hrabrosti i strogosti…
E moj učitelju Sun…Sad se vjerojatno okrećeš u grobu…I to brže od Hitlera zbog igranja crnca u njemačkoj nogometnoj reprezentaciji…Da se poštuju te tvoje riječi, moj direktor bi sad bio vezan na lanac i samo njuškicom provirivao iz kućice na kojoj bi pisalo Riki…Ali ne zato što smatram da Riki nije dobar pas nego zato što je trenutno ta kućica prazna…

Onda kaže učitelj Sun : Strategija uključuje varku. Premda si sposoban pravi se nesposobnim. Premda si učinkovit, pravi se neučinkovitim…
Jebote, možda je netko krivo obrnuto preveo…Kod nas se svi prave sposobnim i učinkoviim…I prolazi…

Učitelj Sun: Prouzroči podjelu među protivnicima…
Eeeej, među protivnicima…Pa mi smo sami sebe podijelili po etničkim skupinama, njih po regijama, regije po gradovima i selima, gradove po kvartovima, kvartove po ulazima i kućanstvima, kućanstva na stare i mlade…ma i žena mi ide na živce…

I tako cijela knjiga… On kaže tako a mi radimo ovako…I mi pred vratima EU a…

E sad da hoću razmišljati rekao bih da tu stvarno nešto smrdi…Ako radimo sve kontra od onoga što predstavlja uspjeh a istovremeno nas netko želi u društvu, zaključio bih da nas samo želi iskoristiti…

Joj, sreća da ovu hipotezu nisam rekao Frenkyu jer bi mi odmah elaborirao sve o globalizaciji…

Uostalom, ja sam glup i lud i ne razmišljam…

- 13:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #