skybird

nedjelja, 08.01.2006.

Pobjednik

Bio sam na vikendu dva dana...Bilo je prekrasno i jedva sam čekao da se vratim...
Prekrasno zato što sam vidio stotine nasmijanih lica i čuo tisuće sladunjavih rečenica, a jedva izdrživo jer iza tih osmjeha većina je smrknutih duša. Milozvučne rečenice zvuče kao napamet naučen teško razumljivi tekst nevještih glumaca...
Najbolje što mi se dogodilo je razgovor sa tiranosaurom iz poduzeća koji mi je zaprijetio da će ukoliko ne povučem svoje izjave i stavove tražiti reviziju bolovanja i disciplinske sankcije...

Tada sam se prisjetio jednog japanskog filma u kojem se dvije zaraćene strane nalaze na nasuprotnim obalama rijeke. Prije bitke jedan od generala, koji drži u zatočeništvu sina protivničkog generala poručuje:
- Predaj se ili ću ti ubiti sina...
Na to mu se ovaj grohotom nasmije.
U svojoj slabosti i kukavičluku, a isprovociran nepokolebljivošću protivnika onaj prvi naredi da se protivnikov sin pogubi, što bi i učinjeno...Kad mu osobno i objavi da mu je ubio sina dobi neočekivanu reakciju svog protivnika - ponovo glasan smijeh i odgovor:
- Pobijedio sam te i prije same bitke...

Po japanskom običaju, na vrlo surov način ispričana priča o nepokolebljivosti puta...

Tako sam i ja odgovorio smiješkom ma kako li završila moja priča...

- 18:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #