skybird

ponedjeljak, 02.01.2006.

Lana Pavić - konačni obračun

Gotovo je…Mislim da se Zvonimir od ovog neće oporaviti više nikada…A mislim da je ovo i nama drugima strašan udarac…

Glorija je objavila zvijezde 2005. Pogađate, i ona je među odabranima…LANA PAVIĆ…Pa jebo mu ja mater ko me izliječi…Ma ostat ću lud milijun godina samo da ne mogu reći da mi je neka Lana Pavić ogledalo uspjeha ove države…Zvonko je u komatoznom stanju ali ja ću sad srati i za njega…Popizdio sam, popizdio sam do kraja…Ma jednostavno nemam dara da šutim i zato koliko god se suzdržavao nabijem na kurac te kriterije i ko ih je napravio…
„Naše zvijezde 2005. su : Severina, Ivan Ljubičić, Goran Milić, Sanja Doležal, Zlatan Zuhrić Zuhra, Tereza Kesovija, Zlatko Cico Kranjčar, Ivo Pogorelić, Kolinda Grabar-Kitarović, Jadranka Đokić, Lana Pavić i Tarik Filipović koji su se istaknuli svojim radom, uspjesima i hrabrim životnim potezima i tako obilježili proteklih 365 dana.“
Pa u istu rečenicu staviti smjehotresne i jadne likove i stvarne vrijednosti mogu samo rođeni idioti.
Hrabri životni potezi??? Pa mater vam jebem, jeste li čuli za maltretirane žene koje se odluče na rastavu braka unatoč prijetnjama smrću i na rubu egzistencije? Jeste li čuli za ljude koji svoje organe doniraju drugima? To vam nisu hrabri potezi, kreteni debilni… Isticanje radom nije za vas raditi u supermarketima 12 sati dnevno a onda doći kući kuhati i spremati, ili putovati 70 km dnevno da bi zidajući zaradio koricu kruha svojoj djeci…Smradovi!!! A što vam je uspjeh? To su vam vjerojatno roditelji usadili…E pa dabogda i vi bili uspješni kao Lana Pavić…
I Frenky me sad jebe jer kaže da je mislio da sam pametniji. Pita čemu se čudim? Pa Njihov cilj je potpuno izokrenuti vrijednosti, spustiti prosjek sposobnosti, znanja, morala. Kaže da je puno lakše upravljati s glupim konjem nego s pametnim…
Ma možda i je, ali NEĆU to prihvatiti i Bog…

Sad samo jako želim da Zvonko ozdravi… A onda ćemo pilu naopako…Želite rat ? E pa imat ćete ga… Skupit ćemo tisuće Zvonimira i objavljivati naše top liste gdje će biti Lana Pavić na trećem mjestu… Na prvom će biti pijani Đuro, na drugom luda Mica…Pijani Đuro se istaknuo uspjehom popivši 2,5 litre ručno napravljenog konjaka i pri tom ostavši živ a luda Mica se istaknula hrabrim potezom rastavši se od poznatog tramvajskog lopova Sivog…

E da, Lana kaže da će pisati autobiografsku knjigu…Ma daj kraljice, dotuci nas…Tvoji podanici jedva čekaju tekst : …Onda sam gledala u kuglastu napravu koju zovu bubanj... iz nje je ispao broj…Razmišljala sam da li je 33 ili 33…Sreća da se okrenuo na pravu stranu…Rekla sam prekrasnim zavodljivim glasom „33“…Zatim sam ponovo gledala u kuglastu napravu…

Ima jedna i gora stvar u ovoj priči: A kako li je tek Pogoreliću, Terezi ili Ljubičiću…Valjda im je jasno da su među zvijezde mogli i sa puno manje truda, volje, učenja, vježbe, odricanja…

Vjerojatno sam ja lud…Zato i jesam ovdje… Svejedno im pizda materina...

- 09:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #