The wind, the clouds, the sun... A beauty so great, it might as well be invented by my desolate mind. What is the difference between a breath, and a dream? I could just be dreaming, dreaming a reality, floating on the thin surface of my sea of desires...

Alucinor, -ari. To wander in mind, dream, talk idly.

dio mene tebi

kako ljudi uživaju u plesu...

nedjelja, 26.11.2006. @ 00:11

nadam se da mi nitko neće zamjerit na objavljivanju slika...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
i za kraj jedan "grupnjak"... mala zajebancija... :) lol

UPATE: Poruka voćkici

draga dunjalo, manekenko moja, bila sam ti na "myspace-u"! hm, slatko... (imam i ja svoj ali nije takav... ali ja to baš i ne koristim...) šta ne mogu ti ostavit komentar ako ja nemam isto takav myspace?? hm, malo mi to čudno... pa nemogu ni gledat slike ni svašta nešto ako nisam prijavljena na takvom istom myspace-u... šteta... meni je puno draži blog... de kako to da nemaš nikakav mail zapisan na myspaceu?? ajd daj mi neki mail, neda mi se ovako pisat i kad ti tamo već nemogu ostavit komentar...
pozdrav! nadam se da ćeš se javit što prije!!

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.