The wind, the clouds, the sun... A beauty so great, it might as well be invented by my desolate mind. What is the difference between a breath, and a dream? I could just be dreaming, dreaming a reality, floating on the thin surface of my sea of desires...

Alucinor, -ari. To wander in mind, dream, talk idly.

dio mene tebi

stup srama

utorak, 21.11.2006. @ 18:42











Koji kreten morate bit da zaboravite rođendan najbolje frendice???
Jaaaaaaaaako velik, jelda??
A koliki debil trebate biti da se toga sjetite tek više od mjesec dana poslije??
Nemogu ni opisati koliki...
Koliki moron trebate bit da ju vidite i budete potpuno normalni i što je još ironičnije ona vam ništa ne kaže, a vi od nje i očekujete i dobijete jednako ljubavi i razumjevanja kao prije??
...
A što je najgore sinulo mi tek na maaaaali, ali jako mali njen mig kod čitanja maila koji mi je napisala... I to tek kod čitanja drugi put...

Stid me pravdat se ali imam jedno malo opravdanje: jako sam slaba s datumima... (Tko me za to može krivit?!) To sam rješavala time što sam sve stvari, rođendane i slično zapisivala u kalendar na mobitelu! A onda odjednom, jednog lijepog dana moj bajni mobitel se razbolio i podrisao sve! SVE te vrijedne datume! A bilo je tu vrijednih zapisa, evidencija, rođendana...

Mislim nemam opravdanja!! Tužna sam i razočarana u sebi... Toliko loše i nemarno od mene... Boli me... Žao mi je... Nije lijepo nimalo... Razočaravajuće... Ponižavajuće...

Sad stojim tu na svom malom stupu srama i ne znam šta da radim...

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.