The wind, the clouds, the sun... A beauty so great, it might as well be invented by my desolate mind. What is the difference between a breath, and a dream? I could just be dreaming, dreaming a reality, floating on the thin surface of my sea of desires...

Alucinor, -ari. To wander in mind, dream, talk idly.

dio mene tebi

hot, hot!!

ponedjeljak, 26.06.2006. @ 22:00

joj što je vruće!! mislim ja volim vrućine puno više nego led, zimu i hladnoću...
ljudi se uvijek žale ljeti: kako je vruće da bar zahladi malo;
a zimi: joj kako je hladno da bar oće zatoplit malo...
a kad dođe proljeće svi su prezaposleni da ga primjete... svi ga doživljavaju kao prijelazno razdoblje u iščekivanju ljeta i ona opet ispočetka...
ali...

Image and video hosting by TinyPic

meni ljeto ne smeta! mislim na te nepodnošljive vrućine! ja u njima uživam! mogu mi poslužit za sunčanje! a kad mi je prevruće nikad mi nije falilo hladne vode u blizini... ona zaista pomogne!! zima isto ima svoje čari ali - zima dosta sputava! ljeto je nekako bolje! ono...

...haljinice, sunčanje na lijepim plažama, suknjice, badići, bose noge, tanke sandalice raznih boja, izlasci (ne moraš nositi jaknu jer je dovoljno toplo), šetanja rivom u predvečerje, japankice, noćno kupanje, kartanje na balkonu, sladoled, shopinzi po vrelom asfaltu, trampolin (joj koje sam ja dijete), sunčanje uz rješavanja križaljki iza kuće, sunčane naočale, breskve, ispijanje kava u gradskim kafićima po najvećoj vrućini, ubijanje vremena zajebancijom, ronjenje, pranje auta, ljenčarenje uz maraton humorističnih serija na RTL-u, opijanje na plažici u kampu oko ponoći, razgledavanje štandova u Makarskoj, prskanje i ludovanje u plićaku (ko mala djeca), traženje školjkica oko 7 navečer, pripremanje raznoraznih salata (rajčica, krastavac, PAPRIKA + tunjevina... mmm)...

a šta reći?!
ljeto moje - VOLIM TE!!

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.