< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog ko i svaki drugi, ni po čem poseban, ni počem specifičan
osim po namjernim i slučajnim pravopisnim greškama koje zajedno čine veliku teškočitljivu cjelinu i jak su pokazatelj kako je autor ovoga bloga teški mulac od 200kg koji se želi prikazati intelektualcem, ali mu to nikako ne polazi od ruke.
Nekada davno, učit ćete to iz povijesti sljedeće godine ovaj blog se zvao
http://budica-vk.blogspot.com/
ako nekog zanima kakve sam tamo bedastoće pisao, nek svrati u goste, nije na odmet.
Al nemojte od 14-17 kad je kućni red, tada poslije ručka malo prilegnem..

Linkovi

songovi

Bacila je sve niz rijeku

Stajala je usred bašte
ko najljepši cvijet
kao da je dio mašte
i muzike te

Slušala je pjesmu moju
posljednju što pjevam njoj
sad joj kažem zbogom draga
a bila je život moj

Prošla je kroz moje snove
i bila je tren
Cijelim tijelom bila moja
ja bio sam njen

Nosila je našu ljubav
našu sreću prvi cvijet
bacila je sve niz rijeku
i pošla u drugi svijet

Al noćas ako sluša
nek čuje bol
u pjesmi koju pjevam
njoj samo njoj

zauvijek neka nosi
na srcu znak
život je jedan
ona bacila

bacila je sve niz rijeku (lepa sela lepo gore)

ZID SRAMA

09.03.2010., utorak

i to sam ja

Imam visoko mišljenje o sebi pa volim popričati malo sam sa sobom. Biram si društvo, kad nitko drugi nije dosljedan da ga upitam za koristan savijet. Tko će mi dati bolji savijet od sebe samog? Ja sam svoj vlastiti consigliere. Da za savijet pitam nekog drugog.. džabe bi on trošio riječi kad bi ja opet napravio po svom. Tako ti je brate, kad sam ovan u horoskopu šta ću bit drugo neg trvrdoglavi rogonja, da ne kažem kuronja.
Uz to bolujem od Touretteovog sindroma što znači da hodam mirno i nikakvim povodom nešto viknem.
Kad god ja prolazim začuje se zvuk, il iz usta il iz guzice, ali zvuk.
Ponekad sam pjan, do uha nasmijan i duša mi je otvorena knjiga, al većinom sam trijezan vozam se cipelcugom kroz grad dok u uhu imam slušalice iz kojih izlazi kvalitetan zvuk koji stvara blokadu nad mojim slušnim ćulima.
Pomoću njih ne čujem buku automobila, galamu urbane sredine.
Ali tu dolazi do izražaja moj dialog sa samim sobom koji u suradnji sa Touretteovim sindromom straši okolne prolaznike. Zbog slušalica u uhu ne čujem riječi koje izgovaram pa moram biti dosta glasniji. Tada se ponašam kao da me je opsjeo duh Wendiga.
Kad vidite spodobu koja lagano korača gradom, tako lagano kao da klizi, lebdi, to sam ja.
Kada vidite tu osobu da se svađa sam sa sobom kao luđak, to sam ja.
kada vidite osobu koja se tuče sama sa sobom kao u Fight club-u, to sam ja.
kada vidite osobu koja neodoljivo potsjeća na Željka Keruma, to definitivno nisam ja već neka budala koja se fura na splitskog gradonačelnika il splitski gradonačelnik osobno.