rekao mi je:govoriš ko da ceš sutra umrit...ko da ti je ovo zadnji dan..."Odgovorila sam:...možda"
Sinoc su me uhvatili jaki bolovi i grcevi u želucu...i....najvjerojatnije je slijepo crijevo....tj.možda cu morat danas il ovih dana na operaciju...danas idem kod doktorice na pregled pa cemo vidit što je...a ako i je to,znam da se to nedogađa da covjek umre od operacije slijepog crijeva,ali....jako se bojim....i...sad mi na pamet padaju sve moguce stvari koje nisam napravila,a mogla sam a i one koje nisam mogla a želila sam...ovih sam mu dana govorila da imam osjecaj da ga više nikad necu vidjet,poljubit,da je ono u Varaždinu bilo zadnje.....ne znam,ali jako se bojim...

Image Hosted by ImageShack.us


09.01.2007. | 11:28 | 30 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Siječanj 2007 (10)
Prosinac 2006 (31)
Studeni 2006 (13)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Image Hosted by ImageShack.us

MOJE JE SRCE DONJELO ODLUKU:
MisLiM dA Si tO Ti.


Opis bloga:
Baš sam razmišljala o smislu ovog bloga...pa sam došla do zakljucka da cu ovaj cijeli blog posvetiti osobi koju jako puno volim u životu i bez koje nebi mogla..pa..nadam se da ce vam se svidit...

...LJUBAV

JE SVE ŠTO

LJUBAV

ČINI...


Image Hosted by ImageShack.us

Ime:Antonia
Živin u:Zadru
Volim:-svog dečkacerek(tigrića,hrempeka)
-mamu I tatu(bagudine)
-malu bagi Donu(moj peso)
-kornjace(Maricu-mušku i Tonija-žensku)
-kolace od deckove mame(po njegovim pricama,kolaci su ko oni ako ste gledali Ivicu i Maricu...)
-palacinke,pa i od njegove mame...mmm...
-cokoladu...
-parazite -
hrrrrempeke koji žive na ovom svitu...
Ne volin:-MATEMATIKU
-laž
-dvolicne ljude koji se svaki dan minjaju nagore,trolicne ljude,cetverolicne......
-školu...
-budale
Slušam:
-"dečka"
-"mamu"
-"tatu",buahahaha!
-Sve slušam...baš...sve...

...KoLikO VaS jE BiLo...

Free Site Counters
Free Site Counters


Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

oNi kOjE CitAm

punk...
naj frendice
zaljubljena
daz
tigar33
kiki
Anče
ljubavi moja
život jedne lude cure
mala trubica
livin u secretly
RICHA
Love...
bijeli labud
pelinho
za nas....
Tya
kisica
moja najveca i jedina ljubav
slatko...
Petra
kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav

pobjeđuje

vrijeme.

Ljubavnicima
trenutak

može biti

vječnost,

vječnost

tek otkucaj
sata.


Image Hosted by ImageShack.us

volim te

Volim te kako nikada nisam voljela,
Trebam te kao što nikoga nisam trebala,
Trebam tvoje oči da me u tami vode,
Trebam tvoje ruke da me u tuzi zagrle,
Trebam tvoje usne da moje dotaknu
I da kažeš mi volim te.
Trebam tvoj osmijeh da sruši moje strahove
Trebam tebe da ispuniš moje srce ljubavlju.
I ako nikada neću smoći hrabrosti,
Sada priznajem Mario da volim te.


Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je ono divno čudo što nas štiti od zla,donosi nam sreću,a ovaj svijet pretvara
u rajski vrt.
cerek

Image Hosted by ImageShack.us







Click here to get awesome songs for FREE!



LJUBAV NIJE

"SLIJEPA",

VEĆ

VIDOVITA:ONA

VIDI U SAMO

SRCE

ONOGA ŠTO

GLEDA,

ONA VIDI

"PRAVO JA"

IZA SVIH ONIH

SLABOSTI

I NEDOSTATAKA

OSOBE.




LjuBaV zNaČi

dA NikAd ne

MoRaš rEći:

"OpRosTi".




Bez tebe...


Bio sam korak od dna
a ti si ruku pružila
bio sam na kiši sam
ti vrata si otvorila
bila si nekako sva
za mene nestvarna
bila si žena što zna
da ljubav da

Bez tebe nestaće sunca
druge ću prositi za malo ljubavi
bez tebe jedina moja
za kog ću živjeti, za koga umrjeti

Bilo je noći bez sna
a ti bi me uspavala
moj svaki znala si grjeh
al' opet bi me ljubila
bio sam ponekad grub
ti sve bi praštala
bila si žena što zna
da osjeća

Image Hosted by ImageShack.us


Malena...


Malena nocas srusio se svet
malena sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj o Boze snage mi daj
samo da prodje ova noc...
tako prokleto sam cekam novi dan
prvi cetvrtak bez tebe.

Malena, oduvek si znala ko sam ja
malena ne mogu ja bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti i sve se smiju ko ti
kako su lepe samo da znas
i sve me ljube ko ti i sve me lazu ko ti
i sve su moje a tako sam sam.

Malena, kako cu bez tebe sutra
malena, falice mi s'tobom jutra
ima drugih ima boljih ali nebo zna...
samo ti si moja .... malena.