Bob Sinclair - Rock this party


Free Music - Music Lyrics

Free Music





















MALO SLIKA O MOM NAJDRAZEM DOMACEM KLUBU :

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Sveti Kajo hooligans

28.03.2007., srijeda

E ljudi , evo sad kad san sredia dizajn bloga i malo stavi slicica , bija bi red da i napisen novi post . Post ce po meni bit dosadan jer nisan ja nadaren za pisat neke „sastave“ ... Pa eto sta da van kazen ovaj tjedan je nedavno pocea a vec mi se svida ...prvenstveno zbog toga sta nisan u ponediljak i danas isa u skolu . U ponediljak san ka bia umoran od puta iz purgerije ipak san triba ic pomoc nasim vatrenima i naucit koji potez ...hhh....a danas triba imat kup utakmicu u podne i u 10 ipo zove mene trener odgodena je utakmica , a meni ka bog jer san se naspava al za mi je sta nismo igrali utakmicu ..... i tako malo san se naspava i dosadiva ....od tolike dosade palo mi je napamet da napisen post , onda znate koliko mi je bilo dosadno ... nego da ja vas pitan sta ima u vas kad je u mene samo dosada ........ dajte par tema o kojima cu pisat pa mi mozda date inspiraciju ........hhhhhhhh pozz do sljedeceg posta

- 14:00 - Aj reci nesto (17) - Stavi to na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ako vam je dosadno dodite i dosadujte se sa mnom



FAN(S) ON THE PAGE



Scroll images by bigoo.ws



















MALO SLIKA O MOM NAJDRAZEM STRANOM KLUBU I NJEGOVIM IGRACIMA :



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us