subota, 13.09.2008.

Iron Maiden-Somwhere Back In Time (Tour 2008) ...I was there=))))

Sign Of The Cross...preeedobra pjedsma..obavezno poslusat citajuci!!...=)..a onda Morate ! pogledat..lol...:D

Nede u osmom mjesecu 2007 godine slucajno naletila na iron maiden fan club.i ugledah ..split,croatia 10.8.'08....prvo mi je bilo malo neobicno no...sve se svelo na ljep krajj..=)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



I tako... lete mjeseci, došlo ljeto, pare lete na sve strane. Kupi ovo kupi ono...i naravno ostala sam bez para. Još taj tjedan sam se mislila kako da nabavim za koncert pa sam igrala sve moguće nagradne igre nadajući se da će mi se sreća ipak osmijehnuti. Tri dana prije, u novinama pusti članci kako se očekuje veliki spektakl, na forumu se diže prašina kako će bit nereda na rivi hehe, svi idu, svi imaju karte a ja još ništa... Otac mi je ponudio novce da kupim kartu ukoliko ne bude sreće jer je vidio koliko me ipak njihov koncert zanima, a mislim da je i pročitao pokoji članak od Jurasa u "slobodnoj". No ipak... sva grintava rano ujutro doznam dadyn stari nabavio karte...too boze!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Pred bend bila je lauren harris steveova kcer(basista mejdena) to kristanje nije bilo ljepo slusat..al isplatilo se na kraju...:D
Slijedili su Raising Dream na koje ipak nisam obraćala neku posebnu pažnju. Razglas je na tribinama u tom trenutku bio dosta slab pa i da sam htjela nisam ni razumila neke tekstove niti solaže i sl. Mrak je već pao.. publika je nabrijana a koncert kasni... i kasni... i kasni... Već smo pomalo ludi, guzica nam trne, pričamo pizdarije da bi došla teta iz Lupe i najavila kašnjenje za još 30 minuta. U tom trenu je pola tribine otišlo kupit majice, pive, vodu i sl. Pametno.. ali mi smo ipak ostali na svojim sjedalima. Kad je konačno prošlo to izvjesno vrijeme, svi reflektori su bili upereni prema nama, publici, tehničari su pridržavali zavjesu i tad se pozornica zacrnila... Ustali smo na noge no njih još nije bilo. Srce je tuklo kao ludo, adrenalin me obuzimao :)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

I... moj najdraži trenutak na koncertu... sva svijetla su se izgasila, videozid je prenosio "film" o Maidenovcima kako stižu helikopterom, kako ih fanovi iščekuju na svakom koncertu te njihovi neki nastupi uz Winston Churchill govor. Tad su glavom i bradom izašli na pozornicu. Već tad sam osjetila da mi bubnjići neće dugo izdržat. Iza mene ekipa pjeva svaku pjesmu od riječi do riječi, dok ispod njih mi urlamo i uživamo. zapoceli su uvodom od aces high pjesmo i onda glavni dio..odjednom iz tame maideni su iskocili uz eddyja i vatromet i sve sto je..hm spektakularno..xd i tako sat i 45 minuta (možda i više ne sjećam se), uključujući bis, sviralo se i pjevalo, skakalo i žarilo i palilo na stadionu. Završili su koncert sa jednom od mojih dražih pjesama "hallowed be thy name". ali ovaj koncert je bio ipak najbolji.. Da li je to zbog toga što su se svi spustili na more(a ja ostala..xd) i dali svoju dušu na tom koncertu ili zato šta sam ja tad ipak bila, sve u svemu zadovoljna sam i ne bi žalila da sam na kraju i kupila kartu. Osobno me i oduševila sva pirotehnika, nisam navikla to gledati, a ujedno je Bruce Dickinson vrlo vitalan i živahan (za svoje godine)...al to nije bitno...=)...kad cujete njegov mocni glas.jednostavno se uzivite i pozelite mu doletjeti na pozornicu..i...uuhhh...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ispricavam se zbog kasnjenja ovog posta...prvo sta mi je komp bio pokvaren drugo sta...nisam mogla od uzbudenja doc na blog.hr..a ovaj post sam pisala 2 sata...pa se islatio procitati...=))...jos pod uzbudenjem kad pogledam sve slike i snimke a pogotovo ovu bruceovu...mmm..preeedobar je ..sta nije..ha???..looll...ehh zas ja neam sad 50 god..lol...xd..eto vas..pozdravv veliki..uzivajte!!
evo ovu bruceovu..lol..
Image Hosted by ImageShack.us

morate i ode pogledat kako je bruce zestok i...supach..lol..

..i eo slike s koncerta..posto su gore pre male..eo i ode u slajdu nesto vece i neke koje nisam stavila lool...ajde pozz.svima uzivajte i komajte!!!...=)))


19:59 | Komentari 12 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.