petak, 13.06.2008.

...samo je jedno u mom zivotu vrjedno da pustim suzu s oka jer tebe volim jaa...

ehehhe...dobar naslov jelda...hhahh...volim ja i hrvatsku i jos nekogg....mmm....r.s...jooooj..nemogu zivit bez tog covjeka...
ispunjuje meee..uhh...sta ja sve mogu rec dok sam čruli in lov...aaaa...popizdi cu ako ga ne vidim danasss...uhhhh...moram ga pitat msn....uhh...al ce me odjebatt...kmeeee,,,1000%
ajme upravo smisljam pjesmuu..o njemuuu..joj..ja sam bolesna..i opsjednutaa....al jbg....ka ga vooollimmm...za popizditt...u kurac...rrr..dolazii....sinoc sam u autobusu izvodila..nevr majnd...aj vil not tel juu....lol...a jeben ti..u pm..zas je tako sramezljiv...al ima tako savrsenu kosuu...ma sveee..ma lice...majice...haha...a jojj..preeedobar je ...preedobar..kmee...
al eto svi me smiruju i govore da moram bit strpljiva..ma bmk...ja ga ocu samo upoznat...kmee..al okeenecu vise o njemu..prenapadna samm..lol...
neki dan citam
o mejdenima
slucajno nasla svoju biljeznicu de sam ljepila nekakve clanke..o nmjima..i sa izvadila dva
i citam ja ratu s ozzyjemm
pa u pm...sta ona retardirana sharon(zena od ozzya) sere...ako joj ja dolezim ispre vrata kuku njoj...
jeben joj sve zivo i mrtvo
ona ce nes srat o bruceu...kurva retardirana...normalniji je ozzy od nje...jes da slusam i mejdene i sabbath al..brucee. je the best...lol...hh..
ma eto je tamo...jos ona njezin iritantni glas...njnjnjnjnj..ma mrs...hhahah...sa jos prijete smrcu jedni drugima...lol...
al najzesce je bilo ka joj je bruce ocito bukvicu ispre miljarde ljudi...hahhah...i jos lude ka je reko: ove jebene boje(engleske) ne bjeze s zastavee..ahhaahah
ma bruce...sta on sve nece smislit..naruci po 50 piva...pa jos rece da ne pije..ono: ja ne pijem,konobar brendy jedan!!!...ahahhaha...isssee..
al ugl...ma neznam ni ja sta-.-
lol...ma odo ja sa ca..papa...piissi respekt!!!...keep on rock'n!
metal onnn..hahah...adio.
...


p.s. ovo nisam ja pisala...=D


11:58 | Komentari 25 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.