subota, 24.05.2008.

*...cHemICaLroflWeDdINg...*

How HaPpY is The HuMan SouL noT ensLAved BY dUll CONTrOl ??
...left to dream and roam and and play shed the guilt of former days walking on the foggy shore watch the waves cime rolling home through the veil of pale moonlight my shadow streches out its hand.
ANnd So We LAy WE laY in The SAmE grave...
our chemical wedding day and so we lay we lay in the same grave our chemical wedding day,floating in the andless blue my seed of doubt i leave to let it wither on the ground.
TreAt It LikE a PlAguE yoU FOunD aLL mY dREamS...
that were outside in living colour now alive and all the lighthousess their beams converge to guide me home.and so we lay we lay in the same grave our chemical wedding day.
AnD so We LAy We LAY in The SaME gRAVe OUR cHEmiCal WeDDinG dAY...
and so we lay we lay in the same grave our chemical wedding day.and so we lay we lay in the same grave our chemical wedding day.
Hi, Sleeping Head...*fino
Image Hosted by ImageShack.us

loll....Oj oj..*...SpAvalicee..moje*
*pa kako ste mi??..*
*...(=..sta imaa...sta se radii?
*spavaa...=S..ahhah...ajd bar vi ako ne ja..eheh
*..lol...eo ja ..neznam ni ja sta...
*nemogu zaspat...a jbg..sutra cu cjeli dan..haha..lol*
*ajme ovi praznici su preeeeeedobri..aah..necu nista prica...
*dopizdila sam sama sebi..=S..hehe..mora se i to dozivit jednog ljepog suncanog dana s oblacima koji prekriju sunce i pocne kisa malo pa jace i onda ulije...pa bjez da se ne skvasis..lol
*i tak...ajd idem ja sa ca...pa vi dobri budite i svi se osjecajte pozdravljenima...pusekk..isse..*respekt!

p.s.subota-->gradac-->moj b day-->svi ste pozvanii!...pozz


02:14 | Komentari 41 | Print | ^ | On/Off |

nedjelja, 18.05.2008.

DeSiGnEd By sCaRleET...(d TukA)...CrEaTEd BY rEebOk...-.-

Image Hosted by ImageShack.us

oj oj*...D RetrO nAsLOv...xd
*...ali d kuLL slikaa...hehe*
*evo vec pisem novi...posttt...dosadno mi jee..pa moram...hehe*
* uh neznam sta da radim...ne?
..lol...fkt mi je dosadnooo..*
*..pocjele dane visim po bogovima msnu i igricama...fkttt...booorinnnggg*
*..a jbg...neznam ni sta bi pisala..*
Image Hosted by ImageShack.us

*a eo pocela sam smisljat ime benda....al jos neznam nis...pomocc!!!..hhe*
*..naucila sam svirat smoke on the water na gitari...jeee...lol*
*eo ako trebate: 03036503530...hehe..pocetak..lol..*
....a eto bar nesto ako ne nista...jbg...tream naucit bolje svirat..hehe..a ko ce to bok'te..*
...ma snac cemo se mi...hhe*
*sta je ovo samo stavlja neke crno-bjele slike...hehe
*neaveze bas je kull..lol...eo jedne sarene samo sekunndd...
Image Hosted by ImageShack.us
*dobra je jelda?
*hehehe...jo sta je dosadno...
...dajte gnjavite me maloo..hhhe
*fkt sam deprimirana-.-
...u pizdu materinu..!!!
*odletila mi je majica s susila dole u vjestice...
*dady zna ko je to.jeben ti ...u kurac....
Image Hosted by ImageShack.us

*sa cu morat ic dole po nju...
*maa...ocu
*posla cu staru dole ...a ja preko vrata i van...
*hehe....bmk
...ajd bar ce za 4 tjedna skola zavrsit...i 3 dana...uhh jedva cekaaaam
*to ce bit dernek...hhehe
..juce mi bio staroj rodeendan...ona dobila neka sranja...
Image Hosted by ImageShack.us

*meni se nije bas stalo doma...al sam morala jer je dady dosla sa starom...*
*a dok su one dosle..
*ubi mee bozee..*
*na msnu nikoga*
*na blogu..dosadno*
*umro jedan susjed...
*drugi na samrti...xd
Image Hosted by ImageShack.us

*treci je umro u utorak...
jbt...sta je ovo kuca smrti..
...bok'te ...heheh
*jutros saznala da je od stare umrla 1.rodica...*
*wtf*
*...al ako nista ja sam dobila 100 kuna pa sretna..
*nije puno al bolje da sam ista dobila jer sam svorc..xd
Image Hosted by ImageShack.us

*jojj ja cu umrjet od depresije..
*dosade...
*vrucine...
*itd...
*a nis onda..
*da ja vise ne serem idem ja polako ca....
Image Hosted by ImageShack.us

komajte mi...pozz...i pussaaa... piss i respekt


11:31 | Komentari 91 | Print | ^ | On/Off |

...SuTRA naM jE dIVaN DaN nEkomE je ROdEndAn...-.-


* oj oj...hheh joj naslovaa...-.-*
...kaj ima..kak ste mi?...
*lol..u mene sve supaČČ...vi?
* hhhehhe...sta da recem...*
*:::???:::*
ajde jos tri dana skole pa praznici i onda 3 tjedna skole i 1 tjedan sjedanja u skoli pa gotovoooo...aleluja vise...lol..heheh....*
*..covjece ode u mene informacije ...lol...*
* i tak...a neznam sta da recem bogami*..
*proslu subotu smo ja dady doris ana ivona 1 ivona 2 i andrea i neznam ni ja ko upoznale neke debile...i doris prohodala s jednim...i tak*...lol
svi su tamo ruzni sta cu ja zbarit nista...haa...*
*sinoc mene neko zvo na mob(skriven broj...jeeeee)..i ja debil nisam ni gledala i poklopila jer sam mislila da je stara...a na kraju nije bilaa...jeben ti mater ivana!!:.
*ja sam fkt debil...*
*ajd bar se nadam da ce ope zazvattt....ppp*
*hhehe...a nis onda ljudeki moji..neam sta za rec sve su o tajne..hehe
ajd pusaaa...idem ca...pis i respekt!!!
keep on rock'n!!... bruce-.-...papa


10:27 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

nedjelja, 04.05.2008.

*~...WaStiNg Lov3...in a desperate caress...(L)...~*

Image Hosted by ImageShack.us

*Oiii...*RoLLiNG sHaDOws OF niGHt... (.*
*...kako ste mi ?!??...=)..sta ima u vasss...ima li ista dobrog...ko u menee??*
*LoL...zajebavam..ja po cijele dane kisim po gracu...itd...=P*
*...stalno neko zove..amo tamo...:O...umorim se preko praznika ..xd*
...hehe....al eto...to se zove zivot...-.-...*
*ujutro slusam pjesme i podem tu i tamo na msn...*
*...hhee..nema sta nema...neki dan srela rudija na gracu......xd..
on trazi elemente za skejt park...joo mamma...xd*
*upoznala sam neke likove na gracu...xd*
a jesu ludi...samo pricaju o lotu..jojj..*
*ovaj ce dobit sto posto...pa se svadaju neces ti nego cu ja...*
*uhh koje ispaljenje*
*..onda su pitali mogu li osmi put izvlacit...ahahhhahha...a ludi su*
...hahah ..pa su presli na temu da ce ka dobiju na lotu usisat cijeli gradacv i stavi novi pjesak...xdxd...da ce srusit ogradu..i bla bla bla...*
*hahhah....ajd bar nes dobro ovih dana...ehhe...*
*ja i dady prije nede 2 dana posle skejta.t...ja zavrsila po 3. put ispod autaaaa...brbrrr...*
heheh...a mladost ludost..*
*...hehhe.....i tak...svi nest zaljubljeni...pa evo im malo slika ja ubacila..hhee*
Image Hosted by ImageShack.us

.kupite kupite*..hehe...:D*
*...sta je s ovim svjetom...isse..*
*..samo se režu...i ubijaju...to im je neka finta...samo sta je ja nekontam al oke...bmk..*
...jebalo vas rezanje vise...
ko debili...aa...krv na sve strane:...i ja sam kuuull*...xd
* niđe veze...treba to sve strpat u umobolnicu...xd*
....neki dan čitam...u 24sata...
* UBILA OCA I MAJKU IZ LJUBAVI*
*pa đe to ima..majke ti božije...*
*bok'te...sta ce bit za godinu dana kako je pocelo..*xd
*...a jos ka se sjetim male mature...padne mi mrak na oci...*
Image Hosted by ImageShack.us

..* a ja jada..xd...*
*...bas sam neki dan s dady komentirala kako na gracu..prije nego sto dođeš..moraš kupi pice i cigare..xd*
a ka ponestane...štaš onda...*
*piči u grad i ope gore...ma ajde..
treba otvorit gore trafiku...*...
sve besplatno ..ili za kunu da se bar neš skupi...*
*...hehe...xd...
koje jebene teorije..*
...* a sa ope ka gledaš s druge strane...ma neznam ni ja,,
* sta tu serem i filozofiram bogati...*
..niđe veze..vidi se da me ono sinoc malo zamantralo...*
*..hehe..=P
*...joj sutra skola...*mamu joj*
Image Hosted by ImageShack.us

aj jedino je dobro...sta u utorak i cetvrtak nea skole..*
*...pa onda ope u cetvrtak i petak tjedan iza...wiii*
heheh*..
a *...niš onda...dopizdilo mi je...*
....odo ja sa ca...*...pa se mi cujemo i vidimo...*
*...hehe
*..ajd pozz svima..*
....pozz:(mrzim ovaj dio)::zato ga i ne bit...hihihi*...=P
*osjecajte se svi pozdravljenima...(L)*
*..pis & respekt..*


15:05 | Komentari 85 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 01.05.2008.

Bruce Dickinson...fino

Image Hosted by ImageShack.us

Paul Bruce Dickinson (Worksop, Nottinghamshire, Engleska, 7. kolovoza 1958.), engleski heavy-metal pjevač.

Image Hosted by ImageShack.us

Bruce Dickinson karijeru je počeo u bandu Samson svirajući harmoniku i klavijature kasnije je bio vokal da bi pred kraj 1981. došao u Iron Maiden. Poslije albuma Fear of the Dark 1992. napušta band i posvećuje se solo karijeri. Snima albume: Balls to Picasso, Alive in Studio A (live), Skunkworks, Accident of Birth, The Chemical Wedding, Scream for Me Brazil (live) da bi se 2000. na albumu Brave new World vratio u Iron Maiden gdje svira do danas.

Image Hosted by ImageShack.us

Uz glazbenu karijeru Dickinson se bavi(o) još nizom drugih aktivnosti: reprezentecija engleske u mačevanju, pilot Boeing 757, novinar, profesor povijesti, na discovery chanelu snima dokumentarne filmove "Flying heavy metal" gdje testira sve vrste aviona, na BBC chanel 6 vodi novu glazbenu emisiju i na kraju vodi humanitarnu organizaciju.

Image Hosted by ImageShack.us

Iron Maiden je britanski heavy metal sastav osnovan 1975. godine, a danas se smatra sinonimom heavy metala. Njegov osnivač Steve Harris, osim frontmena ima i ulogu basista, uz gitariste Adriana Smitha, Dave Murraya i Janicka Gersa, bubnjara Nicku McBraina te pjevača Brucea Dickinsona. Ukupno su izdali 25 albuma, od toga 5 live-albuma, 5 best of, 14 studio i jednu PC-igru (Ed Hunter) s nekim njihovim izvedbama. Njihova maskota, Eddie, ne može se svrstati niti u jednu skupinu "čudovišta". Izgledom podsjeća na spoj kostura i zombija.

eto to bi bilo sve o bruceu...ja malo blog uredila..jel dobar?...heh...aj komajte pusaa...xd


11:23 | Komentari 22 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.