četvrtak, 03.04.2008.

*Bolje voljeti nekoga koge nemozes imati, nego imati nekoga koga nemozes voljeti*...:)*

Image Hosted by ImageShack.us

Oii...Dragi moji!!...:)*
*...eh evo nisam bas bila strpljiva i cekala da se napune komentari...
ili ishlapi post...hehe...;)*
..*pa kak ste mi?..sta ima novaa?...kenova??..xd....=)*
*..joj sa mogu rec da sam postala nesto redovita u pisanju posteva...hihi...:)*
..to ima je ipak bio cilj..hahh...ehhhe...*
* malo sam tuzna jer sam vidila da na mojim...skocibuhama..nea bas komentara....:'-(...kmeee...smjc smjc*
ma oke je..*..bi ce bolje..*..valjda...hihii..=)*
* evo vidim da ste se u predproslom postu nest potrudili da dobijem lot of komacha...wiiiii...:)*....falaa:-*
*eh a stas...hhehe...=)*
..ko sta vidite u zadnje vrjeme sve neki cudni naslovi...a joojj..nika vam ne otkrijem sta oni zapravo znace.....hihi...;)*
..* a ka smo vec ko d toga necu ni ovAJ put...hhh...jbg...sta cete..*:(...*
moram i ja bit malo zjochesta...hhh...bwahhahhahha...xd...;)*
aj aj..necu u sljedecem postu...hh*
*joojj..ja sam vam malo in (L),,,xd...zato i jee ova slika gore...bljux...xd*
a stas...moram i ja malo..*
*nego da prijedemo na bitno..=)*
Odlazim vam sutra.U zemlju cudesa...:)*
Image Hosted by ImageShack.us

*Odlazim, Odlazim srecu vam (od)nosim*...=)*hehehe
a eto pisala sam ovaj post u prosli cetvtak..
..*ka sam trreala ic u zg...:)
* a i isla sam..nego nije blog radio pa nisam mogla objavit..hehe*
jbg..;)..al et bila sam u zagrabu...bilozakon...*
*...coece srela sam nede u nekom restoranu rudija...coece de njega sve mos vidit..issee...đizs...*
ehe...a stas...heheh..ufff..i tak...kupila neka sranja..=)*...;)*
uf uf uf...neda mi se sa bas pisa post...jbg*
* al eto ja - standardno...zivot oke...al*
..pocela skolaaaaaaaa...uff...ajd jos 2 mjeseca..*
a zavrsi ce to brizo..?!?!?!?..hm**
al et nis onda...mislim da bum sad isla van..*
=)..pA SE cujemo dlagi moji...*
?..osjecajte se pozdravljenima...=)...*
...e da komp mi je malo u kurcu pa nece bit puno komachaa...:(*


19:37 | Komentari 15 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.