srijeda, 26.03.2008.

*...Ima jedan gradić...ime mu jee..;)*

Image Hosted by ImageShack.us

*..Opaa....eo mene..Dragi mojiiii...;)*
..ehh...ovih dana ja i dady istrazivalee....nas graddd....hihi..i tak nasle neka mjeta za koje cule nismo.., novi put do graca..i takk*
*nemojte se cudit ka vidite slike...mi smo u zastoju..xp*
hehe...u mene standardno...**
*..sasvih strana...me zovu i pizde nes*
..hehe...ima tu i svađaaa....kuja jedna glupava..*
*ako je ja zatučeeemmm...**uffff
tuka jedna sve meni sere iza leđa o meni i dady...*
*a stas necu imenova tu osobu...meni govori da je **** dvolican...a tamo po skoli se nes ulizuje i sere o meni...
e pa o cemu imamo vise tu govorit!!??
*tuka jedna..meeni nesto sere ...uh uh uh...mrzim takve ljudee*..I-:<
..al dobro...necu usrat post....s tukomm...ehh..=P*
*...slikale smo sve moguce...cak i onu macku koja me napala...grr*iks deee=)*
...daj vidi te je...* grrr...
Image Hosted by ImageShack.us

izglea sjatko i jepo...e pa nije!!..kucka mala..napala me...kmeeee;(*
*...ehh i tak...ajme ppls...imam 57 slik.a...necu stavlja ni jednu...tako mi se nedaaaaaaaaaaaaa*
*uhhh ljena sammm-----jbg,...drugi pu :'(
..ajd...stavi cu neke slike u box..paaa...idemmm ca...
hehhe...posto sam maloo...nvm...

*ajd..pussaa....vasha jaa....osjecajte se pozdravljenima:)*


17:21 | Komentari 46 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.