subota, 15.03.2008.

*Yeah...We act like immature idiots..But at least we`re having fun: )*

Image Hosted by ImageShack.us

~Oj..oj*...Dragi Moji(:*
*...kak ste mi danas?...ja za pricat imam puuuuuuunooo..toga...heheh*
~mislila sam vam rec...kak sam postala redovita u pisanju posteva...XD..al nemore nemore...**...kaj da tu recem??...tream pocet pisat posteve veri chesto**..hihi:)*
*...evo prvo bi spomenula ..jbt...koje riči...:S*...ja, dady,doris i iky...napravile blog...moja dorina se uvalila....meni i dady...grrr;)*...zajebavam...*
*ma nee....zenska je ko cukar....XD...volim je ..punjooo....hhh...a i dady...ofc..đizs..i iky**...
~eo da ne zaboravim eo vam link...pa komajte.**švorc smo...hh*
d best je ime bloga...jea...tj. ar balica,,,hh*skocibuhe...*--...hihi....:)
*..GiV mi Sam KoMEntS...:)*...
Da da da...sa se SIguRNO pitate...cemu ovaj naslov...ahh**--..da vam nebi rekla *-.-*...hhh neam vremena za to...hehe..dosla sam se samo javit...*
~...al oke nebojte se jos nije kraj postu..ehhe....*
ovih dana ...shvatil a sam jeedno...
*Zivot je ljepota: ).Divim mu se: ).*
Image Hosted by ImageShack.us

..*moje 3 tuke...Su me inspirirale...hm??...:)*
...~bez uvrede....al jesu seprtlje...bo'kte...*
*...al ope s druge strane su dobje fjendice....d best....for eve rr....*
~..nide veze..XD*
a takva sam ja nepredvidiva..XD*XS*..hahahahaha..*
nis onda...LJUdeKI...majne..*..
*mozda bum napravila neki dobar slajd...samo skocibuha...*
~ima na nasem blogu jean slajd...1.post...*...jes malo jeben..a l et..*
*jbg:)...nis onda..
~ja bum sad pokupila moje prnje frnje ili kaj vec..*
* PA IDEM ca...;)...ajde...uzivajte !!..=)
pisss....&.....respekt(L)
*vasa...ja..svi se osjecajte pozdravljenima...(L)(L)(L)*


15:21 | Komentari 94 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.