nedjelja, 02.03.2008.

...SiNG Me a SoNG...yOU're SingER...dO me A wrOng...You'RE a BRIngER oF evIL .-)

...hehehe...et ta mi pjesma nes u glavi.lol..heaven and hell od black sabbatha..hhh...eo ovih dana...ja lutam po gradu....recem staroj da mi kasni bas pa zakasnim doma...hhehhee...pa skontala i ond au kazni koja nije pocela ni zavrsila...lol...a stas tako ja i dady neki dan zavrsile u zlatno potoku s 8 mislile da smo u trici pa produzile...i tak....povjes me pitala dobila 2...doma popizdili....a stas takav je zivot...sutra idem u zagreb...bolje da neznate zast...lol...et i tak...neg da ja tu previse ne serem eo jean slajd of maj frends....lol...pa vi gleajte...
jes da ima jedna slika ...na koju ce mi frendica popizdi..al sta ce mi ni mi nemoze...heheh..(pep)...lool...ae uzivajte javi cu vam se ka se vratim iz zagreba...ae cao...piss...respekt ocu kome...jeaa...
papa...cmooooooooooook!!kissparty
p.s. poz:dady,jeje,loki,mimy,karla,rudi,disipulo,sheri,rome,
ferko,pepix,mare,đana,ana,phunky,dredli,balicu mladjem..uff..neznam vise..kao sam koga forget...jbg..pozz!!!


22:17 | Komentari 23 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.